見出し画像

【国際カップル】英語学習!「Diary in English25」Title:Driving license

Hi there.
こんにちは。

Today I was waiting and looking forward to take it for long time. It was my knowledge driving test.
今日は長い間私が楽しみに待っていた日でした。それは運転免許の筆記テストです。

I studied to pass that.
私は合格するために勉強しました。

but!! When I went to ICBC and signed in at reception, I forgot to bring my visa, so I can't take the test...
しかし、ICBCに行き受付をしたとき、私はビザを忘れた。だから私はテストを受けることができなかった。

I thought I need only my ID...
私はIDだけあればいいと思った。

I booked for next time, it will be in February...
次回予約をしたがそれは2月。

Because of COVID-19 I can’t book as soon as I would like to.
なぜなら、コロナのせいですぐに予約できないから。

I hope thing go back to normal.
早く普通に戻って欲しいなー


BC州の運転免許取得については、こちらのまとめてます。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?