見出し画像

オペラ座の怪人 歌え、歌え、私のために歌え

The Phantom of the Opera
 
Insolent bot, the slave of fashion
Basking in your glory
Ignorant fool, this brave young suitor
Sharing in my triumph
Angel I hear you
Speak, I listen
Stay by my side, guide me
Angel, my soul was weak, forgive me
Enter at last, master
Flattering child, you shall know me
See why in shadow I hide
Look at your face in the mirror
I am there inside
Angel of music, guide and guardian
Grant to me your glory
Angel of music, hide no longer
Come to me, strange angel
I am your Angel of music
Come to me, Angel of music
I am your Angel of music
Come to me, Angel of music


I n sleep he sang to me
In dreams he come
That voice which calls to me
And speak my name
And do I dream again
For now I find
The Phantom of the Oprea is there
Inside my mind
Sing once again with me
Our strange duet
My power over you
Crows stranger yet
And though you turn from me
To glance behind
The Phantom of the Opera is there
Inside your mind
Those who have seen your face
Draw back in fear
I am the mask your wear
It’s me they hear
My sprit and my voice
In one combined
The Phantom of the opera is there
Inside my mind
Inside your mind
He’s there
The Phantom of the opera
Beware, the Phantom of the Opera
In all your fantasies
You always knew
That man and mystery
Were both in you
And in this labyrinth
Where night is blind
The Phantom of the Opera is there
Inside my mind
Inside your mind
My Angel of music
He’s there.
The Phantom of the Opera
Sing
Sing
Sing
Sing
Sing
Sing for me
I have brought you
To the seat of sweet music’s throne
To this kingdom where all must pay
Homage to music
Music
You have come hear
For one purpose and one alone
Since the moment I first heard you sing
I have needed you with me to serve me
To sing for my music
My music
 
傲慢なボット、ファッションの奴隷
栄光に浸る
無知な愚か者、この勇敢な若い求婚者
私の勝利を共有している
天使、私はあなたの声を聞く
話して、私は聞く
私の側にいて、私を導いて
天使、私の魂は弱かった、許して
ついに現れる、主
お世辞な子供、あなたは私を知るだろう
なぜ私が影に隠れているかを見てください
鏡であなたの顔を見て
私はその中にいます
音楽の天使、導き手
私にあなたの栄光を授けてください
音楽の天使、もう隠れないで
私に来て、奇妙な天使
私はあなたの音楽の天使
私に来て、音楽の天使
私はあなたの音楽の天使
私に来て、音楽の天使


夢中で彼は私に歌った
夢の中で彼は来る
その声が私を呼ぶ
そして私の名前を呼ぶ
そして私はまた夢を見るのか
今、私は見つける
オペラ座の怪人がそこにいる
私の心の中に
もう一度私と一緒に歌って
私たちの奇妙なデュエットを
私のあなたへの力
ますます見知らぬもの
そしてあなたが私から目をそらすとき
後ろを振り返る
オペラ座の怪人がそこにいる
あなたの心の中に
あなたの顔を見た者たちは
恐れて引き返す
私はあなたが身につける仮面
それが彼らが聞くのは私
私の精神と私の声
一つになって
オペラ座の怪人がそこにいる
私の心の中に
あなたの心の中に
彼がそこにいる
オペラ座の怪人
用心せよ、オペラ座の怪人
あなたのすべての空想で
あなたはいつも知っていた
その男と謎
両方があなたの中にあること
そしてこの迷路の中で
夜が盲目である場所で
オペラ座の怪人がそこにいる
私の心の中に
あなたの心の中に
私の音楽の天使
彼がそこにいる
オペラ座の怪人
歌え
歌え
歌え
歌え
歌え
私のために歌え
私はあなたを連れてきた
甘い音楽の玉座の座席に
ここに、すべてが敬意を払わなければならない王国に
音楽への敬意を払うために
音楽
あなたはここに来た
一つの目的のためだけに
私が初めてあなたの歌を聞いた瞬間から
私はあなたを私のもとに必要としていた
私に仕えるために
私の音楽のために歌うために
私の音楽

Chat GPTによる翻訳

 



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?