[和訳] [喪心] YUNGBLUD - Happier (feat. Oli Sykes Of Bring Me The Horizon)

Time goes by a little less slowly when I’m out my mind
時間は僕が正気でいられる時よりも少し早く過ぎていく

I thought you said 'I need you more than ever'
今まで以上に私には君が必要だって言われたと思ったのに

So why’d you have to hide?
だから、なぜ隠さなければならなかったの?

'I need you more than ever'
僕には今まで以上に君が必要なんだ

Don’t let me die
僕を死なせないで

I need you more now
今こそ君が必要なんだ

If I could tell you how I feel
もし僕の気持ちを伝えられたら

I know that you’re still hurting too
君がまだ沢山の傷を負ってる事は知ってるよ

No I’m not broken,
いいや、僕は壊れてなんかいない

I’mjust scared to belong here, scared to be happier
ただ此処に居るのがが怖くて、もっと幸せになるのが怖くて

If I could tell you how I feel
もし僕の気持ちを伝えられたら

I know that you’re still hurting too
君がまだ沢山の傷を負ってる事は知ってるよ

No Im not broken, I’m just scared to belong here, scared to be happier
僕は壊れてなんかいない、ただ此処に居るのがが怖くて、もっと幸せになるのが怖くて

Happier
幸せであるために

Take my heart and put on a wall right next to all your scars
僕の心を持っていて壁に貼って、君の傷跡の隣に

I thought you said you need me more than ever
今まで以上に君には僕が必要だろって言われたと思ったのに

So why’d you have to hide
だから、なぜ君が隠れるんだ?

I need you more than ever
僕には今まで以上に君が必要なんだ

Don’t let me die
僕を死なせないで

I need you right now
今すぐ君が必要なんだ

If I could tell you how I feel
もし僕の気持ちを伝えられたら

I know that you’re still hurting too
君がまだ沢山の傷を負ってる事は知ってるよ

No I’m not broken,
いいや、僕は壊れてなんかいない

I’m just scared to belong here, scared to be happier
ただ此処に居るのがが怖くて、もっと幸せになるのが怖くて

If I could tell you how I feel
もし僕の気持ちを伝えられたら

I know that you’re still hurting too
君がまだ沢山の傷を負ってる事は知ってるよ

No I’m not broken, I’m just scared to belong here, scared to be happier
僕は壊れてなんかいない、ただ此処に居るのがが怖くて、もっと幸せになるのが怖くて

Broken, I’m not broken, I’m not broken, I’m just a little depressed
壊れてる、僕は壊れてない、壊れてなんかない、ちょっと落ち込んでるだけなんだ

I’m not broken, I’m not broken, I’m not broken, I just need a rest
僕は壊れてない、壊れてない、壊れてない、ただ休みが必要なだけ

I’m not broken, I’m not broken, I’m not broken, I’m just a little depressed
壊れてない、僕は壊れてない、壊れてなんかない、ちょっと落ち込んでるだけなんだ

I’m not broken, I’m not broken, I’m not broken, I just need a rest
僕は壊れてない、壊れてない、壊れてない、ただ休みが必要なだけ

If I could tell you how I feel
もし僕の気持ちを伝えられたら

I know that you’re still hurting too
君がまだ沢山の傷を負ってる事は知ってるよ

No I’m not broken,
いいや、僕は壊れてなんかいない

I’m just scared to belong here, scared to be happier
ただ此処に居るのがが怖くて、もっと幸せになるのが怖くて

If I could tell you how I feel
もし僕の気持ちを伝えられたら

I know that you’re still hurting too
君がまだ沢山の傷を負ってる事は知ってるよ

No I’m not broken,
いいや、僕は壊れてなんかいない

I’m just scared to belong here, scared to be happier
ただ此処に居るのがが怖くて、もっと幸せになるのが怖くて

Happier
幸せで居るために

I’m not broken
僕は壊れていない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?