[和訳] [惨憺] PROJECT: VENGEANCE - Vessel

和訳動画

(Together)
It’s just begun
始まったばかりだぞ

(Will)
As the battle moves forward
戦いが進むにつれて

Buried underneath the scorn of the sun
太陽の蔑みの元に埋もれ

Resisting memories
思い出に抗い

Conquering all standing as one
一つになりて、全てに打ち勝つ

(Dickie)
I will take the pain
私はその痛みを受け入れる

Intertwining between my delusional rage
妄想的な怒りと絡み合って

Intercepting the message
メッセージを傍受した

That this intervention has become Divine
この介入こそが神になると

(Taylor)
Enter boundless rage
果てしない怒りに包まれて

With a blood soaked mandate
血まみれの命令で

Discerning the bastard
このろくでなしを見分ける

What would you sell just feel imperceivable
何を売り払うんだ?ただ感じる事ができないものか?

Or the thought that you could escape
それとも逃れる事ができると思う考えか?

(Darius)
I’ve spent my days in hell
私は地獄の日々を過ごしてきた

My skin has been torched by the lies that you sell
お前が売る嘘で私の肌は焼かれてきた

But years go by
だが年月が経ち

And I’ll protect this destiny til I die
だが死ぬまでこの運命を守ってみせよう

(Layer / Switch Off)
In the wake of what we’ve created
私達が創り出した物を追って

Desperately finding fate through the madness
狂気の中で必死に運命を見つけ出す

Time has stopped moving forward
時間は前に進まなくなり

And I’m the one who will show no remorse
そして私が悔い改めない唯一の者になる

(Together)
Vengeance
復讐

(Dickie)
Kingdoms with crumble under the force of vengeance
王国は復讐により崩れ去る

Consumed by force
力によって貪り尽くされる

(Tyler)
Crushed by the weight of the burden
重荷に押しつぶされる

Of spectacular visceral despair
壮観で強烈な絶望

A sick delusion
病んだ妄想

Of the animal i have let escape
私が逃がした獣のようなモノ

It’s clawing underneath my skin
それが皮膚の下で爪を立てている

This is worth your weight in blood shed
これはお前の体重分の血を流す価値がある

There’s no escape
逃げ場は無いぞ

(Layer / Switch Off)
In the wake of what we’ve created
私達が創り出した物を追って

Desperately finding fate through the madness
狂気の中で必死に運命を見つけ出す

Time has stopped moving forward
時間は前に進まなくなり

And I’m the one who will show no remorse
そして私が悔い改めない唯一の者になる

(Darius)
Ever since I could remember this worlds wanted me dead
物心ついた時から、この世界は私の死を望んでいた

And if they want me as a martyr
そして彼らが私を殉教者として望むのなら

Then they’ll have to drag me from this grave
この墓から私を引きずり出さなければならないだろう

True vengeance
真の復讐

(Will)
They want me dead
彼らは私の死を望んでいる

(Tyler)
Suffocating me with constant pressure
絶え間ない圧力で窒息させてくる

(Dickie)
There is no escape
逃げ場は無い

(Taylor)
They fall to me
彼らは私に下るだろう

(Together)
We cant be contained
私達は抑えられない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?