[和訳] [喪失]Parkway Drive - Carrion

Carrion
腐っていく

In a moment I'm lost
一瞬で俺が消える

Dying from the inside, her eyes take me away
内側から死んでいく、彼女の瞳が俺を連れて行く

Tear me apart from the inside out
俺を内側から引き裂く

Dead eyes speak in volumes
死相が出る

But our lips refuse to move
しかし、俺達の唇は動く事を拒む

Could this ever be the last time?
これが最後の機会になるのだろうか?

The final time that we see this through?
見届けるのも最後か?

Give me the strength to return
俺に戻す力を与えてくれ

Return the breath you've stolen
奪った息を返してくれ

Give me the means to reset, reset
やり直す手段を与えてくれ

Her heart I've broken again
彼女の心をまた壊してしまった

Reflections, built upon sorrow
反射してるんだ、悲しみの上で成り立つ

We're walking the darkest roads
俺達は暗い道を歩いている

Within chests carved with regret
後悔を刻んだ箪笥の中

In a moment I'm lost
一瞬で俺が消える

Dying from the inside, her eyes take me away
内側から死んでいく、彼女の瞳が俺を連れて行く

Tear me apart from the inside out
俺を内側から引き裂く

From the inside out
内側から

The inside out
内側だ

We've been running blind
盲目的に走ってきた

Now we're falling through the cracks
今、亀裂の中で落ちているんだ

Now we're falling
落ちているんだ

We are running blind
盲目的に走って

Now we're falling, falling through the cracks
落ちてゆく、亀裂の中を落ちていき

Back to the world of the dead
死者の世界へ戻る

Her shining eyes (her shining eyes)
彼女の輝く瞳

Her shining eyes mark our return
彼女の輝く瞳が帰りを告げる

Back to the world of the dead
死者の世界へ戻る

In a moment I'm lost
一瞬で俺が消える

Dying from the inside, her eyes take me away
内側から死んでいく、彼女の瞳が俺を連れて行く

Tear me apart from the inside out
俺を内側から引き裂く

My love I left
愛が去っていく

My heart I left
心が去っていく

With my promise to return
帰ってくるという約束と共に

A promise to return
帰るという約束が

作成動画
https://www.youtube.com/watch?v=9hZBAvdfVv4

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?