[和訳] [空虚] Humanity's Last Breath - Human Swarm

The innocence of our race is bleak
私達の種族の潔白を示すのは厳しい

Our true nature is revealed
私達の本質は暴かれた

That which once shone, turned to rust
かつて輝いてたのが錆びつき

It's your turn to feel the consequence
お前がその結末を噛み締める番だ

The deed is done
粛正がなされる

We walk among the rotting voids
私達は腐った空洞の中を歩く

Life will be the death of us
人生は私達の死である

Death of us
我々の死

Skin peeling off of our diseased bodies
私達の疫病に塗れた体から剥がれ落ちる皮膚

We walk the broken path of nil
虚無で壊れた道を歩く

The pathetic nothing we've achieved
何も成し遂げていない哀れな姿

Is just a drop in the sea of failure
失敗の海に落とされる一滴に過ぎない

We've grown accustomed to the smell of death
死の匂いに慣れてしまった

We lust after it
故にそれを欲する

No one can forgive us for what we've done
誰も私たちが犯した罪を許さない

Skin peeling off of our diseased bodies
疫病に塗れた体の皮膚剥離

We walk the path of nil
虚無の道を歩く

No one will survive
誰も生き残れないだろう

We'll stop the wind from blowing
私達は風を止めてしまうだろう

We stop the wind from blowing
私達が風を止めてしまった

The world is cursed with the human swarm
世界は人間の群衆に呪われてる

Your lives are forever changed there is no turning back
お前らの人生は永遠に変わり、もう後戻りはできない

The world is cursed with the human swarm
世界は人間の群衆に呪われてる

There is no turning back
後戻りは許されない

You are forever changed
お前は永遠に変わった

The innocence of our race is bleak
私達の種族の潔白を示すのは厳しい

Our true nature is revealed
私達の本質は暴かれた

That which once shone, turned to rust
かつて輝いてたのが錆びつき

The world is cursed with the human swarm
世界は人間の群衆に呪われてる

The world is cursed with the human swarm
世界は人間の群衆に呪われてる

作成動画
https://www.youtube.com/watch?v=kX49saMizmY


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?