[和訳] [悪心] Humanity's Last Breath - Furvus

Breathing down my neck, it's right behind me
私の首筋に息が触れ、すぐ後ろにいる

Ever present evil dressed in black
黒衣を纏う邪悪な存在

I can't get it out
引き摺り出せない

Trust me I've tried
信じてくれ、試したんだ

All this time
今までずっと

Its torturous skills
その拷問術

Equally precise as hurtful
傷つけるように精密で

Its malevolent mind
邪悪な心

Just as filthy as baleful
悪意に満ちてるぐらい穢らわしい

Manipulating me into
私を操り

Horrendous acts of violence
悍ましい暴力行為

Get it out of my head
頭から出てけ

This pain is incredible
この痛みは恐るべきものだ

It's the only thing I've ever wanted
それは私が唯一望んだ事

All is lost, it's no use to try
全て失った、努力しても無駄

All is lost, it's no use to try
全て失った、努力しても無駄

The Devil is real
悪魔は実在する

He's here in my head
奴は私の頭の中だ

Speaking through my voice
私の声を通して話す

Wanting me dead
私の死を望んでる

The Devil is real
悪魔は実在する

He's here in my head
奴は私の頭の中だ

I can't get him out
奴を追い出す事ができない

Watch my story end
俺の物語が終わるのを見ろ

The Devil is real
悪魔は実在する

He's here in my head
奴は私の頭の中だ

Speaking through my voice
私の声を通して話す

Wanting me dead
私の死を望んでる

Wanting me dead
私の死を望んでる

I cut out my tongue
私は舌を切り取った

To keep him locked inside
奴を中に閉じ込めるために

As I am dying from within
内側から死んでいくのを

Everyone around me smiles
周りは笑っている

I can't get it out
引き摺り出せない

Trust me I've tried
信じてくれ、試したんだ

I can't get it out
引き摺り出せない

Trust me I've tried
信じてくれ、試したんだ

作成動画
https://youtu.be/BV5Zl2m6DBg


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?