[和訳] Falling In Reverse - "Losing My Mind"

I’ve got the motherfucking world in my palm now
俺は今、このゴミみたいな世界を手にしてる

Don’t tell me to calm down
落ち着けなんて言うな

Strikin’ a match, ignitin’ the track, while I’m typin’ in caps, it’s on now
俺が嘘を綴ってる間に今すぐ火を付けろ、トラックに点火するんだ

The rap Casanova with cash in a sofa in the back of a Rover
ランドローバーの荷台のソファーに札束を積むラッパーのカサノバ

Six pack in a backpack, and I’m crackin’ ‘em open, sippin’ I’m trapped in a moment
バックパックに6本あって、俺はそれを割って飲み、この至福の瞬間に囚われる

Open your eyes
目を開けろ

Cause you’re never gonna know if your next move might be your last
次の行動が最後になるかどうか分からないからだ

Living a lie
嘘に生きる

Everybody’s always gonna bring up my past
誰もが俺の過去を持ち出す

Well I’m past that, my interest up and my bag’s packed
もう過ぎたことだ、俺の関心事で鞄が一杯だな

I’m the NASDAQ with a bad rap so
俺は評判の悪いNASDAQだからな

I’m not ready to change
俺はまだ変わる準備ができてない

I’m doing my thing
俺は俺でやってる

You’re pointing the blame
お前は責め続ける

You know I’m not ready to choose
お前は俺が選択する準備が出来てない事を知ってるだろ

So don’t get confused and stay the hell out of my way
だから、混乱しないでくれ、そして俺の邪魔をするな

So why do you believe
なぜ、お前は信じてるんだ

You’re losing your mind, losing your mind again
お前は心を失い、再び心を失っている

In everyone but me?
奴らじゃなくて俺か?

I’m losing my mind, losing my mind again
俺は心を失い、再び心を失っている

I’ve seen the hardships, lived in darkness, through the mud into the marshes
俺は苦難を経験し、暗闇の中で生き、泥に塗れて、沼地へと進んだ

My reputation is tarnished but regardless I am awesome
評判は落ちたが、それでも俺は素晴らしい

Saw the gossip from my lockup go colossal then I blossomed to the boss of this rock stuff
刑務所でのゴシップが巨大化し、俺はこのロックのボスとして開花したんだ

And I’m never gonna stop till the cops come
警察が来るまでは絶対にやめない

What I’m really trying to say
本当に言いたい事は

Is say it to my face and if you won’t then stay the fuck out my way
面と向かって言ってくれ、嫌なら俺の前から消えろ

Rocking shows, lock and load, stop me no, I’m reppin’ the new shit
ロックショー、ロックンロード、俺は止めれない、俺は新たなシンボルだ

The essence of music I’m blessed with the fusion of both
音楽の本質 両者の融合に恵まれた俺

I’m not ready to change
俺はまだ変わる準備ができてない

I’m doing my thing
俺は俺でやってる

You’re pointing the blame
お前は責め続ける

You know I’m not ready to choose
お前は俺が選択する準備が出来てない事を知ってるだろ

So don’t get confused and stay the hell out of my way
だから、混乱しないでくれ、そして俺の邪魔をするな

So why do you believe
なぜ、お前は信じてるんだ

You’re losing your mind, losing your mind again
お前は心を失い、再び心を失っている

In everyone but me?
奴らじゃなくて俺か?

I’m losing my mind, losing my mind again
俺は心を失い、再び心を失っている

Ever since I was a little boy I always thought that the world was going to end in my lifetime
俺は幼い頃から、自分が生きている間に世界が終わると思ってた

So I tried to seize every opportunity as it came to me
だから俺はチャンスがあればそれを掴もうとした

Because I believed it might stop the sky from falling down one more day
そうすれば、もう1日、空が落ちてくるのを止めれると信じていたからだ

But the older I got the more I realized that I cannot save the world
でも歳を取るにつれて、俺は世界を救えないことに気づいた

I’m not a superhero, I’m not perfect, I’m just me, a human being
俺はスーパーヒーローでも、完璧でも無い、ただの人間だったんだ
 
So let’s take take take the throne and break the cycle
だから王座を奪還し、この連鎖を断ち切る

So why do you believe in everyone but me?
なぜ自分以外を信じる?

Every single day we kill our idols
毎日毎日、俺たちは俺たちの偶像を殺している

But you won’t break me down
でもお前じゃ俺を壊せない

You’re losing your mind, losing your mind again
お前は心を失い、再び心を失っている

You’re losing your mind, losing your mind again
お前は心を失い、再び心を失っている

We’re losing our minds, losing our minds
俺たちは心を失い、再び心を失っている

I’m not ready to change
俺はまだ変わる準備ができてない

I’m doing my thing
俺は俺でやってる

You’re pointing the blame
お前は責め続ける

You know I’m not ready to choose
お前は俺が選択する準備が出来てない事を知ってるだろ

So don’t get confused and stay the hell out of my way
だから、混乱しないでくれ、そして俺の邪魔をするな

So why do you believe
なぜ、お前は信じてるんだ

You’re losing your mind, losing your mind again
お前は心を失い、再び心を失っている

In everyone but me?
奴らじゃなくて俺か?

I’m losing my mind, losing my mind again
俺は心を失い、再び心を失っている

I’m not ready to change
俺はまだ変わる準備ができてない

I’m doing my thing
俺は俺でやってる

You’re losing your mind, losing your mind again
お前は心を失い、再び心を失っている

I’m not ready to choose
俺はまだ変わる準備ができてない

So don’t get confused
だから、混乱しないでくれ

I’m losing my mind, losing my mind
俺は心を失ってる、心を失っていくんだ

作成動画
https://youtu.be/FqZTVqbNtI0


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?