[和訳] [絶望] Humanity's Last Breath - Linger

I don't want to hear
聴きたくない

I don't want to see
何も観たくない

All truths forgotten
全ての真実は忘れ去られ

Replaced by confusion
混沌へと置き換わる

What is this feeling
この感情は何だ?

Lingering in me
私の中でずっと引っ掛かっている

I don't want to feel
もう感じたくない

I don’t know what’s real
何が本当なのか分からない

What is this feeling
この感情は何だ?

Lingering in me
消えずに燻り続けてる

It sets in, it hangs heavy
沈む、そいつが重くのしかかる

There is no light here
此処には光がない

It’s setting in
沈んでゆく

I feel the pain become me
痛みが私を取り込んでゆく

The burden instilled in us all
全員に宿る重荷

Consumed by tainted truths
汚染された真実によって取り込まれる

The burden instilled in us all
全員に宿る重荷

Consumed by tainted truths
汚染された真実によって取り込まれる

What do you require of me?
私に何を求めてる?

I feel the pain become me
痛みが私を取り込んでゆく

It’s setting in, it hangs heavy
沈んでゆく、そいつが重くのしかかる

What is this feeling
この感情は何だ?

Lingering in me
消えずに燻り続けてる

It sets in, it hangs heavy
沈む、そいつが重くのしかかる

There is no light here
此処には光がない

It’s setting in
沈んでゆく

I feel the pain become me
痛みが私を取り込んでゆく

It sets in, it hangs heavy
沈む、そいつが重くのしかかる

There is no light here
此処には光がない

It’s setting in
沈んでゆく

I feel the pain become me
痛みが私を取り込んでゆく

Eyes forced open
眼を強制的に開かれ

And I ache
私は痛む

Starved of hope
希望に飢えている

Await to surrender
降伏を待つ

和訳動画
https://youtu.be/wnLkvEAUd4k

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?