[和訳] [崇拝] Immortal Disfigurement - King

I was sent to pave a path for the damned and destroyed to never look back
俺は呪われ、破壊された者達の道を拓く為に送られた

Remember me as you fall to your knees
お前が跪く時に俺の事を思い出せ

I rose from the ashes with their blood on my sleeve
俺は奴らの血を袖に纏い、灰から蘇った

Only I choose when I leave
俺だけが退く時を選ぶ

Witness eternal reign
永遠の支配を目撃せよ

It was meant to be this way
こうなる運命だった

King OV all
全ての王

Prophecy
預言

This is a cult
これは崇拝だ

Bow with me
俺と共に首を垂れよ

Flesh and bone will never stand in my way
肉と骨は決して俺の邪魔をしない

March with me
俺と共に行進せよ

Prophecy
預言

This is my reign
これが俺の支配だ

This crown made of fragments and debris collected from the lowest of hell
この王冠は、地獄の最下層から集められた破片と瓦礫で作られた

A place so cold
あまりにも冷たい場所

A place I know too well
俺はよく知っている

I often hear it calling Internally
それがよく、内側から呼んでいるのを聞く

Embodied by the darkest realm
最も暗き場所で体現されたモノだ

Witness eternal reign
永遠の支配を目撃せよ

It was meant to be this way
こうなる運命だった

King OV all
全ての王

Prophecy
預言

This is a cult
これは崇拝だ

Bow with me
俺と共に首を垂れよ

Flesh and bone will never stand in my way
肉と骨は決して俺の邪魔をしない

March with me
俺と共に行進せよ

Prophecy
預言

This is my reign
これが俺の支配だ

Army of the abysmal
奈落の軍団

This is your new home
これがお前達の新しい家だ

Wretched souls resurrect
惨めな魂達が蘇る

Never to be left in the cold
もう寒さの中に置き去りされる事は無い

King OV all
全ての王

Prophecy
預言

This is the art of suffering
これが苦悩の芸術だ

The king OV hell does not bleed
地獄の王は血を流さない

I bathe in the blood and resentment of my foes
俺は敵の血と恨みを浴びる

I bathe in their blood on my throne
玉座で奴らの血を浴びる

Witness hell
地獄を見よ

This is the art of suffering
これが苦悩の芸術だ

The king of hell does not bleed
地獄の王は血を流さない

I bathe in the blood of my enemies as they bow before me
俺の前にひれ伏す敵の血で身を清める

Flesh and bone will never stand in my way
肉と骨は決して俺の邪魔をしない

March with me
俺と共に行進せよ

Prophecy
預言

This is my reign
これが俺の支配だ

Army of the abysmal
奈落の軍団

This is your new home
これがお前達の新しい家だ

Wretched souls resurrect
惨めな魂達が蘇る

Never to be left in the cold
もう寒さの中に置き去りされる事は無い

I never left and I'll never leave
俺は決して退かないし、絶対に消えない

This is the art of suffering
これが苦悩の芸術だ

King OV all
全ての王

Prophecy
預言

This is a cult
これは崇拝だ

Scream with me
俺と共に叫べ

Flesh and bone will never stand in my way
肉と骨は決して俺の邪魔をしない

Army of the abysmal
奈落の軍団

This is your new home
これがお前達の新しい家だ

Internally embodied by the darkest realm
内側で最も暗き場所で作られた

I embrace this pain looking down from my throne
俺は玉座から見下ろし、この痛みを受け入れる

King OV all
地獄の王

Prophecy
預言

This is a cult
これは崇拝だ

Bow with me
俺と共に首を垂れよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?