[和訳] [崖縁] Bring Me The Horizon - DArkSide

Sinking under
沈んでいく

Think my angels fallen
私の天使が堕ちたんだと思う

Safe place, plundered
安全な場所は略奪された

Bastards kicked the doors in
馬鹿共がドアを蹴破った

I picked the stitches
縫い目を解いた

Now I can’t stop bleeding
もう、出血は止められない

Three in the morning I ain’t slept all weekend
朝の3時、週末はずっと寝てない

Six feet in the dirt, still breathing
6フィート下の地中で、まだ息をしてる

Don’t give a fuck if my heart stops beating
心臓が止まろうが知ったことか

Hey, I’m begging you to stay
なぁ、お願いだから此処に居てくれ

My darkside won today
今日は僕の闇が勝ってしまった

My heart keeps breaking
僕の心は壊れ続ける

Over and over
何度も何度も

Hey, don’t let me out your sight
ねぇ、僕を君から離さないで

Can’t trust myself tonight
今夜は自分を信じれない

My heart keeps breaking
僕の心は壊れ続けている

Can you talk me off the ledge again?
また崖から引き戻してくれる?

Something haunts me
何かが僕を悩ませる

Footsteps in the basement
地下室の足跡

Out of body
肉体から出よう

But there’s no escaping
でも逃げれない

I picked the stitches
縫い目を解いた

Now I can’t stop bleeding
もう、出血は止められない

Three in the morning I ain’t slept all weekend
朝の3時、週末はずっと寝てない

Six feet in the dirt, still breathing
6フィート下の地中で、まだ息をしてる

Don’t give a fuck if my heart stops beating
心臓が止まろうが知ったことか

Hey, I’m begging you to stay
なぁ、お願いだから此処に居てくれ

My darkside won today
今日は僕の闇が勝ってしまった

My heart keeps breaking over and over
僕の心は幾度も壊れ続ける

Hey, don’t let me out your sight
ねぇ、僕を見失わないで

Can’t trust myself tonight
今夜は自分を信じれない

My heart keeps breaking, can you talk me off the ledge again?
僕の心は壊れ続けてる、もう一度断崖から説得してくれないか?

Somethings in the way
何かが邪魔する

Don’t know what I can say
何を言っていいのか分からない

Memories are haunting me
思い出が僕を悩ませる

A sickness taking over
病が僕を支配してる

So bury me alive
だから私を生き埋めにして

There’s nowhere left to hide
もう隠れる場所は無いんだ

And say goodbye
そして、さよならを言う

Cos maybe I
だって、僕は

Maybe I will miss me when I’m gone
僕が消えたら、自分を恋しく思うのかな

Hey, I’m begging you to stay
なぁ、お願いだから此処に居てくれ

My darkside won today
今日は僕の闇が勝ってしまった

My heart keeps breaking over and over
僕の心は幾度も壊れ続ける

Hey, don’t let me out your sight
ねぇ、僕を見失わないで

Can’t trust myself tonight
今夜は自分を信じれない

My heart keeps breaking, can you talk me off the ledge again?
僕の心は壊れ続けてる、また断崖から説得してくれないか?

Can’t trust myself tonight
今夜は自分を信じれない

Can’t trust myself tonight
今夜は自分を信じれない

Can’t trust myself
自分を信じれない

Can you talk me off the ledge again?
もう一度崖っぷちから救ってくれるかい?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?