[和訳] [覚醒] VEIL OF MAYA - Aeris

Have faith and you won't be left behind
信念を持てば、取り残されない

Haunted by the thoughts of a failed life
失敗をしてきた人生の出来事に取り憑かれてる

Self realize
そんな自分を認識する

There's a message embedded in my mind
私の心にはいくつものメッセージが埋め込まれてる

I see it over and over
それを何度も何度も目にしてしまう

Every time that I shut my eyes
目を閉じる度に

I am finally awake
ようやく目が覚めたんだ

This is the end of a nightmare
これは悪夢の終わりなんだ

This is the end
これで終わりだ

I am finally awake
やっと目が覚める事ができた

This is the end of a nightmare
悪夢から

This is the end
もう終わり

We will live
私達は生きている

And forgive the mistakes they've made
彼らが犯した間違いを許そう

Surrounded with trust
信頼に包まれて

We won't make the same
私達は同じ過ちを繰り返さない

Self realize
自分を認める

I am finally awake
目が覚める

Self realize
自分を理解する

I am finally awake
目が覚める

We fill with hope
私達は希望に満ち溢れる

I am finally awake
私はついに目覚める

This is the end of a nightmare
これが悪夢の終わりなんだ

Haunted by the thoughts of a failed life
失敗をしてきた人生の出来事に取り憑かれてる

Leave behind the thoughts of a failed life
失敗してきた過去を置き去りにするんだ

Leave behind the thoughts of a failed life
失敗してきた過去を置き去りにするんだ

This is the end
もうこれで終わりにしよう

We will live
私達は生きている

And forgive the mistakes they've made
彼らが犯した間違いを許そう

Surrounded with trust
信頼に包まれて

We won't make the same
私達は同じ過ちを繰り返さない

Self realize
自分を認める

I am finally awake
目が覚める

Self realize
自分を理解する

I am finally awake
目が覚める

Our lives will fill with hope
私達の人生は希望に満ち溢れる

I am finally awake
ようやく目覚める

They've only foreshadowed our own
彼らは私達に未来の予示をしただけ

Have faith and you won't be left behind
信念を持てば、取り残される事は無い

Have faith and you won't be left behind
信念を持てば、取り残される事は無い

Have faith and you won't be left behind
信念を持てば、取り残される事は無い

Until our guidance
私達の導きで

Until our guidance is that alone
私達の導きで独り立ちできるまで

Until our guidance
私達の導きで

Until our guidance is that alone
私達の導きで独り立ちできるまで

Until our guidance
私達の導きで

Until our guidance is that alone
私達の導きで独り立ちできるまで

Until our guidance
私達の導きで

Until our guidance is that alone
私達の導きで独り立ちできるまで

和訳動画
https://youtu.be/M07Em9LU21g

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?