[和訳] [切断] Crystal Lake - Dystopia

Dystopia
地獄郷

I was born to lose
私は負けるために産まれてきた

Antihero zero on my back
背中にアンチヒーローのゼロを背負う

Demoralize that which gave me life
私に命を与えてくれたものを貶める

Now I'm dreaming of leaving you
今、君から去る事を夢見る

The fuel to my despair
これは絶望の燃料

Dishonor
不名誉

Bury the legacy
遺産を葬る

By bleeding the weak worldwide
世界中の弱者を血祭に上げて

Divided
分断された

Silence is accountable for bringing peace to its knees
沈黙は平然と平和を屈服させる

We don't have time
私達に時間は無い

The threat is real
脅威は現実だ

Choke on the ashe
灰で窒息しろ

You are the reason
君が理由なんだ

The reason I breathe
私が呼吸を続ける理由

Misunderstood
誤解された

No one believes in me
誰も私を信じてくれない

So much to live for but I can't hold on
生き甲斐は沢山あるのに、踏ん張れない

I'm not a martyr
私は殉教者では無い

And you're not a god
君も神では無い

The fuel to my despair
これは絶望の燃料

Don't ever forgive
決して許すな

Never forget
絶対に忘れるな

Turn up the sentiment
感情を高めて

Follow ancient footsteps
太古の足跡を辿る

The stars
その星は

Will give
与えてくれるだろう

Relief to the darkest space
暗黒の空間への救済を

We don't have time
私達に時間は無い

The threat is real
脅威は現実だ

Choke on the ashe
灰で窒息しろ

You are the reason
君が理由なんだ

The reason I breathe
私が呼吸を続ける理由

Misunderstood
誤解された

No one believes in me
誰も私を信じてくれない

So much to live for but I can't hold on
生き甲斐は沢山あるのに、踏ん張れない

I'm not a martyr
私は殉教者では無い

And you're not a god
君も神では無い

I just wanna feel like shit cause it feels like home
ただのカスみたいに感じたいんだ、故郷のように感じるから

Worldwide
世界中に

Divided
分断された

Silence is accountable for bringing peace to its knees
沈黙は平然と平和を跪ずかせてしまうんだ

Broken in the mind
壊れた心

Train your people to deny
否定するために君の仲間を教育する

Infiltrating the home
家庭にも侵入され

Systematically divide
組織的に分断される

Bang Bang Bang

Spiral deeper
より深く螺旋状に

Open wide
大きく開く

Slip away into a dream
夢の中へと誘う

Breathe deep
深呼吸して

close your eyes
目を閉じる

Broken in the mind
壊れた心

Train your people to deny
否定するために君の仲間を教育する

Infiltrating the home
家庭にも侵入され

Systematically divide
組織的に分断される

Bang Bang Bang

Spiral deeper
より深く螺旋状に

Open wide
大きく開く

Slip away into a dream
夢の中へと誘う

Breathe deep
深呼吸して

close your eyes
目を閉じる

Dystopia
地獄郷

I was born to lose
私は負けるために産まれてきた

Antihero zero on my back
背中にアンチヒーローのゼロを背負う

Demoralize that which gave me life
私に命を与えてくれたものを貶める

Now I'm dreaming of leaving you
今、君から去る事を夢見る

Dystopia
地獄郷

I was born to lose
私は負けるために産まれてきた

Antihero zero on my back
背中にアンチヒーローのゼロを背負う

Demoralize that which gave me life
私に命を与えてくれたものを貶める

Now I'm dreaming of leaving you
今、君から去る事を夢見る

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?