[和訳] [継続] Crystal Lake - Waves

Time
時間よ

We are running out of time as we endure this pain to carry on
この痛みに耐え続けて行くうちに時間が無くなってゆく

We’ll carry on
俺達は歩み続ける

Ocean waves growing stronger
強くなっていく海風

Learning to walk on water
水の上を歩く事を学ぶ

Every step we’ve carried on our weight
俺達が背負ってきた一歩一歩の重み

We know this fundamental thoughts could alternate ‘Cause we keep going
俺達はこの根本的な思考が変わってしまう事を知ってるから歩み続ける

Let the light shine on answers (as) ocean breeze blowing harder
答えに光を当てよう、海風が強く吹くように

As I feel the sky turn inside out
空が裏返ってくのを感じながら

My heart beats fast in demand of a life in command to destroy all the ones who impose to an order
命令に従う者たち全て破壊せよと指揮を執る人生を求めて早く鼓動する

But everything's going to be ok
でも全て上手くいく

Won't let you fade away
君を色褪せさせない

Won't let you fade away
君を色褪せさせない

Time
時間よ

We are running out of time as we endure this pain to carry on
この痛みに耐え続けて行くうちに時間が無くなってゆく

We’ll carry on
俺達は歩み続ける

Time
時間よ

We are running out of time as we endure this pain to carry on
この痛みに耐え続けて行くうちに時間が無くなってゆく

We’ll carry on
俺達は歩み続ける

With each step we're destined to find
一歩一歩の積み重ねが、俺達の運命を決める

We will survive with all that we've gained
俺達は得たものを全て使って生きていく

We will survive
俺達は生きていく

Standing at the cross road
岐路に立っている

Until the end of days
日が暮れるまで

Won't let you fade away
君を色褪せさせない

Until the end
最後まで

Our dreams can never let you walk away
俺達の夢から絶対に離れる事はできない

Until the end
最後まで

Our dreams will never let you walk away
俺達の夢から決して離れさせない

Second hand is catching up
二つ目の手が追いついてきた

Time
時間よ

We are running out of time as we endure this pain to carry on
この痛みに耐え続けて行くうちに時間が無くなってゆく

We’ll carry on
俺達は歩み続ける

Time
時間よ

We are running out of time as we endure this pain to carry on
この痛みに耐え続けて行くうちに時間が無くなってゆく

We’ll carry on
俺達は歩み続ける

Drowning and falling further and under
溺れて、更に下に落ちる

Drowning and falling further and under
溺れて、更に下に落ちる

We're not alone in spite of echoes of hate that they sing in the night
憎悪の反響が夜に歌われても、俺達は一人じゃない

Take me back in time to bring me back to life
俺を生き返らせるために時間を返してくれ

Take me back in time to bring me back to life
俺を生き返らせるために時間を返してくれ

Take me back in time to bring me back to life
俺を生き返らせるために時間を返してくれ

Take me back in time to bring me back to life
俺を生き返らせるために時間を返してくれ

Take me back in time to bring me back to life
俺を生き返らせるために時間を返してくれ

Time
時間よ

We are running out of time as we endure this pain to carry on
この痛みに耐え続けて行くうちに時間が無くなってゆく

We’ll carry on
俺達は歩み続ける

Time
時間よ

We are running out of time as we endure this pain to carry on
この痛みに耐え続けて行くうちに時間が無くなってゆく

We’ll carry on
俺達は歩み続ける

Carry on
歩み続ける

We'll carry on
俺達は歩み続ける

Carry on
歩み続ける

We'll carry on
俺達は歩み続ける

Carry on
歩み続ける

We'll carry on
俺達は歩み続ける]

作成動画
https://youtu.be/q10FNHk82xY

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?