[和訳] [自死] Wage War - Youngblood

Sometimes we're left to uncover the wreckage
時には俺達は残骸を掘り起こす事もある

At the mercy of another’s decision
他人の決断に翻弄される

He was almost seventeen
彼はもうすぐ17歳だった

Decided life was not worth living
生きる価値が無いと決めて

Put a gun to his pain
苦痛に銃口を向けた

To finally make it go away
痛みを消し去るために

I hope you know that you're missed
寂しくなった事を知って欲しいんだ

And even though your shell is gone, in our hearts you still exist
君の身体は消えてしまったけれど、私達の心にはまだ存在してる

I just wish you knew how much you meant
君がどれだけ大切だったかを知って欲しいんだ

To everyone around you
君の周りの全ての人々にとって

To those you never met
君が会った事が無い人々にとっても

He was too young
彼は若すぎた

Taken by his own hand
自らの手で命を絶ったんだ

No one would understand
誰も彼を理解しなかった

Why he ended it all
何故彼は全てを終わらせたんだ

He was too young
彼は若すぎた

Taken by his own hand
自らの手で命を絶ったんだ

No one would understand
誰も彼を理解しなかった

Why he ended it all
何故彼は全てを終わらせたんだ

But now you're gone
でももう君は居ないんだ

You're gone
逝ってしまったんだ

You left a hole in the hearts of those who treasured you the most
君は君を最も大切にしていた人々の心に穴を残した

You may have left your mark but you left us all in the dark
君は印を残したかもしれないけど、私達を暗闇の中に残してしまった

So I'll sing
だから私は歌う

For the weak
弱い者達のために

For the broken, those in need
壊れてしまった者達、助けを求める者達のために

And I'll keep
そして私は続ける

My heart in reach
私の心に届くように

Left wide open, set you free
大きく広げて、君を自由にするために

You were loved
君は愛されていた

I always saw a light in you and a smile on your face
私はいつも君の中にある光と笑顔を見ていた

Full of passion, full of purpose, ready to take your place
情熱に溢れ、目的を持ち、君の居場所を準備はしてた

I guess we'll never understand why you chose to say goodbye
君がさよならをなぜ選択したのか、私達は永遠に理解できないだろうね

But when a future is as bright as yours, we are left to wonder why
だけど、君の未来が輝かしいモノだったら、
私達はつい理由を考えてしまうんだ

He was too young
彼は若すぎた

Taken by his own hand
自らの手で命を絶ったんだ

No one would understand
誰も彼を理解しなかった

Why he ended it all
何故彼は全てを終わらせたんだ

He was too young
彼は若すぎた

Taken by his own hand
自らの手で命を絶ったんだ

No one would understand
誰も彼を理解しなかった

Why he ended it all
何故彼は全てを終わらせたんだ

You're never coming back
君は二度と戻らない

There's so many things I wish I would've said
言いたい事がたくさんあるんだ

The flashbacks replay in my head
思い出が頭の中で繰り返されるんだ

This song is all that I have because
この歌だけが私の全てなんだ

You're never coming back
君は二度と戻らない

You're never coming back
君は二度と戻らない

There's so many things I wish I would've said
言いたい事がたくさんあるんだ

The flashbacks replay in my head
思い出が頭の中で繰り返されるんだ

This song is all that I have because
この歌だけが私の全てなんだ

You're never coming back
君は二度と戻らない

You're never coming back
君は二度と戻らない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?