[和訳] [献身] Bring Me The Horizon - DiE4u

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

You know that I'd breathe for, I'd bleed for
君は僕が君の為に息をするし、血も流せる事を知ってるでしょ

You know that I'd breathe for you
僕は君の為に呼吸をするんだ

Let me see my halo, even though it's painful
僕の天使の輪を見せて、それに痛みが伴うとしても

I'm prepared to lose
失う覚悟ならもうできているよ

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

I keep holding my breath for a miracle
僕は奇跡の為に息をするのを待ち続けてる

Hoping the hole in my heart would've healed somehow
心の穴がどうにか癒える事を願っている

Feeling so fucking close to the edge right now
今、本当に崖っぷちにいる気分だ

You know you're everything I hate, wish I could escape
君が僕の憎んでる全てなのも知ってるよね、逃れたいとも願ってる

But you know I would die for you
でも、君の為なら死ねる事も知ってるよね

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

You know that I'd breathe for, I'd bleed for
君は僕が君の為に息をするし、血も流せる事を知ってるでしょ

You know that I'd breathe for you
僕は君の為に呼吸をするんだ

Let me see my halo, even though it's painful
僕の天使の輪を見せて、それに痛みが伴うとしても

I'm prepared to lose
失う覚悟ならもうできているよ

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

'Cause I've died inside a thousand times
何千回も心の中で死んだんだよ

But still I'd kill myself for you
それでも僕は君の為なら自殺だってする

'Cause the truth of it, you could slit my wrists
これは真実なんだ、だって君は僕の手首を切れるんだから

And I'd write your name in a heart with the haemorrhage
そして、僕は出血と共に心臓に君の名前を刻むんだ

Got me so fucking close to the edge right now
今、本当に崖っぷちに追い込まれたんだ

You know it's you I need to kick, you make me feel like shit
僕が蹴るべきなのは君って事を知ってるよね、君は僕の気分を害してくるし

And I don't wanna die for you (Die for you)
君の為に死にたくないよ(君の為に死ぬ)

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

You know that I'd breathe for, I'd bleed for
君は僕が君の為に息をするし、血も流せる事を知ってるでしょ

You know that I'd breathe for you
僕は君の為に呼吸をするんだ

Let me see my halo, even though it's painful
僕の天使の輪を見せて、それに痛みが伴うとしても

I'm prepared to lose
失う覚悟ならもうできているよ

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

This isn't love, this is a car crash
これは愛じゃない、これは交通事故だ

This isn't love, this is a bloodbath
これは愛じゃない、これは大虐殺だ

This isn't love, this is a sentence
これは愛じゃない、これは刑罰だ

It's a bullet in the head
これは頭に向けられた弾丸だ

This isn't love, this is a car crash
これは愛じゃない、これは交通事故だ

This isn't love, this is a bloodbath
これは愛じゃない、これは大虐殺だ

This isn't love, this is a sentence
これは愛じゃない、これは刑罰だ

It's a bullet in the head
これは頭に向けられた弾丸だ

So pull the trigger
だから引き金を引くんだ

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

You know that I'd breathe for, I'd bleed for
君は僕が君の為に息をするし、血も流せる事を知ってるでしょ

You know that I'd breathe for you
僕は君の為に呼吸をするんだ

Let me see my halo, even though it's painful
僕の天使の輪を見せて、それに痛みが伴うとしても

I'm prepared to lose
失う覚悟ならもうできているよ

You know that I'd die for, I'd cry for
君は僕が君の為に死ねるし、泣ける事を知ってるでしょ

You know that I'd die for you
君の為なら死ぬ事は厭わない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?