[和訳] Story of Hope - Forever

You said,”I'll never leave you alone”
君は言った「一人にしない」って

You're gonna be the one that saves me
私を救ってくれるのは君だ

But you feel so far away
でも、君がとても遠くに感じるよ

I thought we could be
私達ならと思っていたんだ

But I see you leaving
でも、君が去っていくのが見えるんだ

So wake me up when it's all over
だから、全てが終わったら起こしてね

Because you don't want me right now
君は今、私を必要としていないんだから

I'm not your everything
私は君の全てではなかったみたいだね

So much has changed
沢山変わったね

You don't even know my love
君には伝わらない私の愛

When I look into your eyes
君の瞳を覗いても

There's nothing there to see
何も写っていない

The future that we hold is so unclear
私達の未来がとても不鮮明なんだ

I don't want you to hold me tight
強く抱きしめて欲しくない

Till you're mine to hold
君が私のものじゃ無いなら

Breaking me down
私をぐちゃぐちゃにした

I scream your name
私は君の名前を叫ぶ

It always stays the same
いつも変わらない

Every time you run
君はいつも逃げる

Nothing lasts forever
何事も永遠なんて無いんだ

I'm wide awake
目が覚めちゃった

I'm letting go tonight
私は今夜、決別するよ

I never ask you where you go
私は君が何処に行くかもう聞かない

So go on, say good bye
だからもう、バイバイ

I've lost my way
私は迷子

Waiting for someone to release me
誰かが私を解放してくれるのを待ってた

My eyes can't shine anymore
私の目はもう輝けない

But I'm all right
だけど、私は大丈夫

You can let me down easy
君は簡単に私を失望させる

I'm gonna turn and leave you here
君を此処に残して、行くんだ

My wish never changed into something real
私の願いが現実になる事はない

I wish you were here
此処に居て欲しい

I still want to be with you
まだ、君と一緒に居たいんだ

But now we're done
だけど今、終わってしまったんだ

作成動画
https://youtu.be/OCE24vqmDkA


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?