見出し画像

English Diary #2023.03.12(用事)

英語

Good evening!
How's it going?

Today was a holiday, so I ran some errands.

First, I went to Shibuya for hair removal.
I knew hair removal was painful lol.

I also had a counseling session for a different treatment.

After that, I showed up at my favorite clothing store and went home to some skin care products at Muji.

Best of all, you can ride your bike to Shibuya.

from.Kaz


日本語

こんばんは!
調子はどうですか?

今日は休日だったので用事を済ませてきました。

まず渋谷に脱毛に行きました。
やっぱり脱毛は痛いですね笑

あと違う施術のカウンセリングもしてきました。

そのあとは好きな服屋さんに顔出して、無印用品でスキンケアグッズを買って帰りました。

渋谷まで自転車で行けるのが最高です!

この記事が参加している募集

#英語がすき

20,647件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?