見出し画像

English Diary #2023.03.05(小沢一敬)

英語

Hell!
How's it going?

Do you all know Kazutaka Ozawa of Speedwagon?
It's so funny lol.
I've been hooked lately lol.

The quotes he gives on the show "Chidori's King of Love" are excellent.

23year old woman's answer to her boyfriend about her love life.

"if you were 23, you'd be torn between marriage and the feeling of love.
But you're wrong.
I don't want marriage to be the goal, I want it to be about being with the person I love.
But it can't be helped.
23 year olds can't break it down yet.
Because they are prime numbers."

from.Kaz


日本語

こんにちは!
調子はどうですか?

スピードワゴンの小沢一敬って皆さんご存知ですか?
めちゃめちゃ面白いですよね笑
最近ハマってます笑

千鳥の愛王という番組で放つ名言が秀逸です。

23歳女性の彼氏に対して恋愛の悩みに対する答え

「23歳だったら結婚と好きという気持ちで悩むよね。
 でも間違えてる。
 結婚が目的ではなくて、好きな人と一緒にいる事が目的であってほしい。
 でも仕方ない。
 23歳はまだ割り切れないよ。
 だって素数だもん。」 


この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?