見出し画像

今月はどうでしたか? ⛱️

今月はどうでしたか? ⛱️
6月に別れを告げる時期が来ました。 👋
ソーシャルネットワーキングを倍増しました🤝
そして、さらに多くのギャラリーのオープニングに参加しています。 🎉
最初の週は WOAW ギャラリーに行きました🖼️
ナイトサファリからインスピレーションを得て、🐆
ウィリアム・リムさんによる個展👏
選ぶ色の選択は決して暗いものではありません。 🤩
ストリート写真を撮りました📸
小さなフェルト人形と一緒です。
その後はヨットパーティーに行きました⛵
友達と一緒にバーベキューやカヤックを楽しめます。 🚣‍♂️
土曜日は Starch ギャラリーに行ってきました🖼️
芸術的な写真を見るには 📽️
レトロ日本版パワーレンジャーを観た
子供の頃の近所の人たちを思い出します🚪
日曜日は The Fluxus ギャラリーで🖼️
BODHIさんを通じてElinaさんとSakikoさんに出会いました😊
絵に影響を与えたものを共有してくれてありがとう 🎨
高評価を獲得したアートショーに乾杯 🌟
これらのセリフを韻を踏ませようとしています✍️
ナンセンスな内容ですが、お時間をいただきありがとうございました。 🙏
6月の日記パート2をご覧ください✌️
いつも通り、お待ちしております。 💕

#katsukintakamura をフォローしてください 🌸

How has this month been for you? ⛱️It’s time to say good bye to June. 👋I’ve doubled down social networking, 🤝And have been attending more gallery opening. 🎉In the first week, I went to @woawgallery, 🖼️Inspired by the night safari, 🐆A solo exhibition by @williamlimcl3 William Lim, 👏His choice of colours are never dim. 🤩Took some street photography 📸With my tiny felt dolls, you see. 🤏Went to a yacht party after that ⛵With friends to have bbq and kayak. 🚣‍♂️On Saturday, I went to @starch.sg gallery 🖼️To view artistic photography 📽️Watched retro Japanese version of Power Rangers 🦸It reminds me of my childhood neighbours 🚪On Sunday, at @thefluxushouse.gallery @thefluxushouse_gallery 🖼️Met @ellvoxart Elina and @sakiko10x10 Sakiko-san through BODHI 😊Thank you for sharing what influenced your paintings 🎨Cheers to more art shows with high ratings 🌟I’m trying to make these lines rhyme ✍️They are nonsense, but thanks for your time. 🙏Please watch my June diary part two ✌️As usual, I’ll be waiting for you. 💕

Follow @katsukintakamura for more 🌸

#contemporaryart #supportemergingart #artcollector #ArtoftheDay #artgallery #emergingartist #artcollection #artlife #colorfulart #sculpturalart #surrealistpaintings #abstractpaintings #feltartist #feltart #超現実的 #超現実 #超現実主義 #シュルレアリスム #スカルプチャー #抽象的 #彫り物 #彫像 #羊毛フェルト #個展 #絵画展 #展覧会 #絵 #ギャラリー #アート巡り

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?