見出し画像

6月の日記パート2を見ていますね。 ✌️

6月の日記パート2を見ていますね。 ✌️
約束通り、私はあなたを待っていました。 💕
6月第2週☀️
午後にShoutギャラリーにいました ⛅
ティッカさんの個展を見に🖼️
絵画、彫刻、なんと素晴らしいコレクションでしょう! 🤩
作品にはポップカルチャーが取り入れられているのが好きです🍿
そして東洋と西洋の影響も。 🀀🀂
新しい名刺が必要なことに気づきました🗃️
ダーツを撃つような速さで印刷しました。 🖨️
同じ週に先輩とコーヒーを飲みました☕
彼女について知れば知るほど、私はますます尊敬します🌟
同じ日にグループ展に参加してきました🖼️
BODHIさん、ジャヤラクシュミさん、ヤン・ハン・ウェンさん著 🧑‍🎨
Jayaさんの子供時代の思い出を呼び起こすインスタレーションが好きです 💭
そしてハン・ウェンのインクイラストと本のシリーズ、📖
彼のシュールレアリスムの絵画は非常に精緻です。 🔍
楽しい時間をありがとうございました、まだまだご紹介していきます。
週末は文字通り海外にいました✈️
友人のビジネスをサポートしたり、親戚に会ったりするため。
7月の初日を迎えましょう📆
そのままでいい、否定しないでください。 😉

#katsukintakamura をフォローしてください 🌸

You’re watching my June diary part two. ✌️
As promised, I’ve been waiting for you. 💕
On the second week of June, ☀️
I was at @shoutgallery on an afternoon ⛅ 
To see @tikkafromeast Tik Ka’s solo exhibition, 🖼️
His paintings, sculptures, what a collection! 🤩
I like that his works have pop culture reference, 🍿
And also eastern and western influence. 🀀🀂
Realising I need new business cards 🗃️
I printed them as fast as shooting darts. 🖨️
In the same week, I had coffee with a senior ☕
The more I learn about her, the more I admire 🌟
On the same day, I attended a group exhibition 🖼️
By BODHI, Jayalakshmi and Yang Han Wen 🧑‍🎨
I like @http.jaya Jaya’s installation that evoke our childhood memories, 💭
And Han Wen’s ink illustrations and book series, 📖
@hochungkwang ’s surrealist paintings are highly detailed. 🔍
Thank you for the fun time, more to be unveiled. 🪄
At the end of the week I was literally overseas ✈️
To support a friend’s business and meet relatives. 🧳
Let’s welcome our first day of July 📆
You’re good as you are, don’t deny. 😉

Follow @katsukintakamura for more 🌸

#contemporaryart #supportemergingart #artcollector #artoftheday #artgallery #emergingartist #artcollection #artlife #colorfulart #sculpturalart #surrealistpaintings #abstractpaintings #feltart #feltartist #超現実的 #超現実 #超現実主義 #シュルレアリスム #スカルプチャー #抽象的 #彫り物 #彫像 #羊毛フェルト #個展 #絵画展 #展覧会 #絵 #ギャラリー #アート巡り

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?