見出し画像

6月最後の週はとても忙しかったです😩

6月最後の週はとても忙しかったです😩
でもテクニックがあればなんとかなりました🧠
6月の日記の後半を見ています🤙
楽しい思い出をぜひシェアしてください💭
Rahatさんのオープニングに参加してきました🖼️
リディアさんに会って、楽しく話を聞きました 💐
充実した午後の会話でした💬
お二人ともご提案ありがとうございます💡
TAD charityイベントがありました🎊
IONギャラリーにて寛大な意図を持って🦋
それから私たちは通勤してCoplayに急ぎました🚇
ライブペインティングは見逃してしまいましたが🖌️
アートおもちゃがたくさんあります
偶然SquareArtを見つけました。なんて素敵でしょう! ❤️
シュルレアリスムの絵画を楽しく鑑賞しました🖼️
耐久性のある生地にプリントされていて、とても楽しいです。 🤩
週末はUltraSuperNewギャラリーで🖼️
グループ展を開催しました✨
考えさせられるインスタレーション 🌈
学芸員による解説付き👏
歩かなくても済むようにテレポートできたらいいのに 🚶‍♂️
しかしLindaギャラリーのオープニングはその考えを洗い流してくれました 🖼️
Jiang ShuoさんとWu Shaxiangさんの傑作 🤩
より大きな彫刻がパラゴンのアトリウムに展示されました 🌟
ArtPortersギャラリーのオープニングは成功しました🎉
ロゴについて共有してくれGuillaumeさんに感謝します。とても気に入っています! 💫
Aギャラリーは幅広いアートワークを展示しています 🖼️
展示会と影響力のあるネットワークおめでとうございます✨
iLightは公共インスタレーションの楽しい夜でした 🌠
ギャラリーNaWei の今後の展示会にも行きたいです🖼️

#katsukintakamura をフォローしてください 🌸

Last week of June was quite hectic 😩
But it was manageable with good technique 🧠
You’re watching the last part of June diary 🤙
Please share with me your pleasant memory 💭
I attended Rahat’s @murcyart @murcyart_gallery opening 🖼️
Met Lydia and had fun listening 💐
It’s been a fruitful afternoon conversation 💬
Thank you for both of your suggestion 💡
There was @tadcharity event 🎊
At @ion_orchard gallery with generous intent 🦋
We then rushed to @coplaysg by commuting 🚇
Although we’ve missed the live painting 🖌️
There are so many art toys to see 🧸
We stumbled upon @squareart.exchange , how lovely! ❤️
Enjoyed viewing surrealist painting 🖼️
Printed on durable fabric, how exciting! 🤩
On the weekend at @ultrasupernewsg gallery 🖼️
There was a group exhibition showcasing ✨
Thought-provoking installations 🌈
With curator giving explanations 👏
I wish I could teleport so I don’t have to walk 🚶‍♂️
But @lindagallery_official ’s opening washed that thought 🖼️
Masterpieces by Jiang Shuo and Wu Shaoxiang 🤩
Larger sculptures were displayed at Paragon atrium 🌟
@artporters opening was a success 🎉
Thanks @guillaume_levylambert for sharing about the logo, I’m obsessed! 💫
@agalleryasia showcases an impressive range of artwork 🖼️
Congratulations on your exhibition and influential network ✨
@ilightsingapore was a fun night of public installations 🌠
I want to visit @gallerynawei ’s future exhibitions 🖼️

Follow @katsukintakamura for more 🌸

#contemporaryart #supportemergingart #artcollector #artoftheday #artgallery #emergingartist #artcollection #artlife #colorfulart #sculpturalart #surrealistpaintings #abstractpaintings #feltartwork #feltartists #超現実的 #超現実 #超現実主義 #シュルレアリスム #スカルプチャー #抽象的 #彫り物 #彫像 #羊毛フェルト #個展 #絵画展 #展覧会 #絵 #ギャラリー #アート巡り

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?