見出し画像

I Don't Want To Miss A Thing / Aerosmith【洋楽和訳】

I could stay awake just to hear you breathing
あなたの寝息を聞きながら起きていたい

Watch you smile while you are sleeping
あなたが眠っている間に笑顔を見れるから

While you're far away and dreaming
あなたは遙か遠い夢の中にいる

I could spend my life in this sweet surrender
その甘い時間の中にいつまでもいられたら

I could stay lost in this moment forever
永遠にその時の中で迷子になっていたら

Where every moment spent with you is a moment I treasure
あなたと過ごしたところはどこも私の宝物です

Don't want to close my eyes
私の目を閉じたくない

I don't want to fall asleep
眠ることもしたくない

Cause I'd miss you babe
なぜならあなたが愛おしいから

And I don't want to miss a thing
そして見逃したくたい

Cause even when I dream of you
あなたの夢を見ている時でさえも

The sweetest dream will never do
最高に甘い夢でさえも決して

I'd still miss you babe
私はまだあなたが恋しい

And I don't want to miss a thing
小さなことでも見逃したくない

Lying close to you feeling your heart beating
あなたの隣で横たわり鼓動を感じている

And I'm wondering what you're dreaming
あなたはどんな夢見るのだろうか

Wondering if it's me you're seeing
私の夢を見ているのかな

Then I kiss your eyes
それからあなたの目にキスをして

And thank God we're together
神に感謝する私たちが一緒にいられることに

I just want to stay with you in this moment forever
私はただこの瞬間をいつまでもあなたといたい

Forever and ever
永遠にいつまでも

I don't want to close my eyes
私は目を閉じたくない

I don't want to fall asleep
眠りたくもない

Cause I'd miss you babe
なぜならあなたが恋しいから

And I don't want to miss a thing
小さなことも見逃したくない

Cause even when I dream of you
あなたの夢を見てる時でさえも

The sweetest dream will never do
最高に甘い夢は決して

I'd still miss you babe
私はまだあなたが恋しい

And I don't want to miss a thing
何一つ見逃したくない

I don't want to miss one smile
あなたの笑顔を見逃したくない

I don't want to miss one kiss
キスも逃したくない

I just want to be with you
私はただあなたと一緒にいたい

Right here with you, just like this
あなたとここにいて、こんな風に

I just want to hold you close
ただあなたを抱きしめたい

Feel your heart so close to mine
あなたの鼓動を近くで感じていたい

And just stay here in this moment
ただここにいてこの瞬間に

For all the rest of time Yeah yeah yeah
全ての時を過ごしたい

I don't want to close my eyes
私は目を閉じたくない

I don't want to fall asleep
眠りたくもない

Cause I'd miss you babe
なぜならあなたが恋しいから

And I don't want to miss a thing
何一つ見逃したくない

Cause even when I dream of you
あなたの夢を見てる時でさえも

The sweetest dream will never do
最高に甘い夢でさえも決して

I'd still miss you babe
私はまだあなたが恋しい

And I don't want to miss a thing
だから一つも見逃したくない

I Don't want to close my eyes
私は目を閉じたくない

I don't want to fall asleep
眠りたくもない

Cause I'd miss you babe
あなたが恋しいから

And I don't want to miss a thing
何一つ見逃したくない

Cause even when I dream of you
あなたの夢でさえも

The sweetest dream will never do
最高に甘い夢でさえも

I'd still miss you babe
私はまだあなたが恋しい

And I don't want to miss a thing
だから何一つ逃したくない

Don't want to close my eyes
目を閉じたくない

I don't want to fall asleep
眠りたくもない

And I don't want to miss a thing
何一つ逃したくない


この記事が参加している募集

映画館の思い出

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?