見出し画像

【英語日記】2022/11② 君の瞳に..

2022年11月22日

Today I spent feeling like a girl who is fell in love.That's because I was waiting for my favorite pretty girl sending me Email.This afternoon, I couldn't continue to work without reminding me of her soft skin and her moist bless.I was willing to do my job, but coming to myself, I was thinking of her.Then I understood I could not help worrying about her while her response doesn't come to me. Surprisingly,I found myself I had been fell in love with her.

2022年11月22日Google先生

今日は恋する女の子の気分で過ごしました。それは、大好きな美少女からのメールを待っていたからです。今日の午後、彼女の柔らかな肌としっとりとした恵みを思い出さずに仕事を続けることはできませんでした.私は仕事をしたいと思っていましたが、私は彼女のことを考えていました。驚いたことに、私は彼女に恋をしていたことに気づきました。

2022年11月23日

I wish I could earn more money. I was born between middle welfare parents, growing up gradually with medium grade. When I was eighteen, I was failed the university entrance exam. Since then, I had been feeling embarrassing to my family, friends and so on. And for a while, I spent without working or going out. I would look like a total loser. But now I think that I have been only a little unfortunate as well as a little fortunate. Although I spent being despaired to myself for a long time, during this time, I could master the way to behave as a man who was not being anyone. It is because I thought me not having duty on everything, that I wanted to be someone and do something significant. So, I found myself being able to become an extraordinary flash minding pervert, while struggling to maintain my life. In conclusion, I think I should earn more money and pay for girls who are being friendly to me.

2022年11月23日Google先生

もっと稼げばいいのに。私は中流家庭の両親の間に生まれ、中くらいの成績で徐々に成長してきました。18歳の時、大学入試に失敗しました。それ以来、家族や友人などに恥ずかしい思いをさせてしまいました。それからしばらくは、仕事もせず、外にも出ずに過ごしていました。まるで負け犬のようでした。しかし、今思うと、私はほんの少し不運であり、また少し幸運だったのだと思います。自分に絶望していた時期が長かったが、その間に、誰にでもない男としての振る舞いを身につけることができた。何事も義務ではないと思っていたからこそ、誰かになりたい、何か大きなことをしたいと思ったのです。だから、自分の生活を維持するのに必死になっているうちに、とんでもないフラッシュマインドの変態になっている自分に気がついたのです。結論としては、もっとお金を稼いで、仲良くしてくれている女の子にお金を払うべきだと思う。

コメント

時制はとても難しいですね。
ちゃんと勉強し直しましょう。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?