見出し画像

Cold In LA - Why Don't We


[Verse 1]
I'm a little bit shy
僕は少しシャイで

I’m a little bit right on time and I know that you don't operate the same
時間通りだけど 君はそうじゃないよね

Are you feelin' alright?
大丈夫かい?

’Cause I really can't tell sometimes I wanna know what's going on inside your brain
君の頭の中がどうなってるか知りたいって なかなか伝えられないんだ

Just come a little bit closer
もう少し近くに来て

'Cause I don't know if I know you yet
まだ知りたいことがあるんだ

Yeah, there seems to be something new everyday
そうだね 毎日が新鮮なんだ

Why do I really wanna hold you?
なんでこんなに君を抱きしめたいんだろう?

Why do I want you so bad?
なんでこんなに君が欲しいんだろう?

Yeah, you're beautiful but something's in my way
君は美しいけれど 何かが邪魔してる

[Pre-Chorus]
Yeah, we started with a good night
素敵な夜の始まり

Then it turned to day
でもまた昼間になる

Never thought that we would ever say the things we say to each other but
こんなことお互いに言い合うなんて思ってなかったけど

 We're here, just starin’ face to face
僕らはここで 見つめあってる

Why don’t you just stay with me?
僕のそばにいてよ

[Chorus]
Don't walk away
行かないで

’Cause it's cold in LA
LAなのに寒いんだ

Every time that you leave me behind
君が去ってしまうといつもね

Just stay at my place
僕のそばにいてよ

'Cause I can tell by the way
だって僕の気持ちを伝えれるからさ

You're lookin’ at me, you'll be fine
君が僕を見てる 大丈夫そうだね

[Verse 2]
Is your body talkin'?
どういう意味?

'Cause you don't know what to say
何を伝えてるのかわからなくて

Do you do this often?
いつもそうなの?

Is it all just a game to you, I'm wonderin'
君にとってはゲームなのかなって

Never seen this sort of thing
こんなの見たことないよ

Am I the only one you came to see?
僕が君を理解した最初の人なのかな

[Pre-Chorus]
Yeah, we started with a good night
素敵な夜の始まり

Then it turned to day
でもまた昼間になる

Never thought that we would ever say the things we say to each other but 
こんなことお互いに言い合うなんて思ってなかったけど

We're here, just starin' face to face (Ooh)
僕らはここで 見つめあってる

Why don't you just stay with me?
僕のそばにいてよ

[Chorus]
Don't walk away
行かないで

'Cause it's cold in LA
LAなのに寒いんだ

Every time that you leave me behind
君が去ってしまうといつもね

Just stay at my place
僕のそばにいてよ

'Cause I can tell by the way
だって僕の気持ちを伝えれるからさ

You're lookin' at me, you'll be fine
君が僕を見てる 大丈夫そうだね

[Post-Chorus]
(Oh-oh-oh, oh-oh-oh)

(Oh-oh-oh, oh-oh-oh)

You'll be fine either way
どのみち君は大丈夫そうだね

(Oh-oh-oh)

 But I wish you'd stay
だけど僕のそばにいてほしいよ

No, no, no (Oh-oh-oh)

[Bridge]
Yeah, we started with a good night
素敵な夜の始まり

Then it turned to day
でもまた昼間になる

Never thought that we would ever say the things we say to each other but 
こんなことお互いに言い合うなんて思ってなかったけど

We're here, just starin' face to face 
僕らはここで 見つめあってる

Why don't you just stay with me?
僕のそばにいてよ

[Chorus]
Don't walk away (Ooh)
行かないで

'Cause it's cold in LA
LAなのに寒いんだ

Every time that you leave me behind
君が去ってしまうといつもね

Just stay at my place (Stay at my place, oh)
僕のそばにいてよ (僕のそばに)

'Cause I can tell by the way
だって僕の気持ちを伝えれるからさ

You're lookin' at me, you'll be fine (Fine)
君が僕を見てる 大丈夫そうだね (大丈夫だ)

You'll be fine either way
どのみち君は大丈夫そうだ

[Outro]
(Oh-oh-oh)

'Cause it's cold in LA
LAなのに寒いんだ

Every time that you leave me behind
君が去ってしまうといつもね

(Oh-oh-oh)

You'll be fine either way
どのみち君は大丈夫そうだ

Stay at my place
僕のそばにいて

(Oh-oh-oh)

'Cause I can tell by the way
だって僕の気持ちを伝えれるからさ

But I wish you'd stay
だけどそばにいてほしいよ

You lookin' at me, you'd be fine
君が僕を見てる 大丈夫そうだね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?