見出し画像

和訳 歌詞動画 希望が見える曲 Find you-zedd covered by Mitch Grassi and Evan Duffy

いつみても希望が湧いてくる。行きづまったときに見ると、元気が出るのでおすすめです。

Silent love is calling faith
静かな愛は信じる心を呼ぶんだ

To shatter me to your hallways 
君の生きてきた道は僕の心をうちのめすけれど

Into echoes you can feel
だけど君にその気持ちが伝われば

And rehearse the way you heal
君はきっと僕を治してくれるよね

Make them dance just like you
みんなを踊らせるんだ、君みたいに

Cause you make me move
だって君はいつも僕を動かしてくれる

Yeah you always make me go
そう、背中を押してくれるんだ

I'll run away with your footsteps
君と一緒にここから逃れるんだ

I'll build a city that dream for two
そして僕と君だけの場所をつくるんだ

And if you lose yourself
もし君が道に迷っても

I will find you
僕が君を見つけるから

High on words you almost used
君の言葉に舞い上がって

We're fireworks with a wetfuse
でも僕たちは輝けない花火なんだ

Flying planes with paper wings
紙でできた車輪をもってる

to the same achiells heels
そんな着地できない飛行機のように

Make them dance just like you
みんなを踊らせるんだ、君みたいに

Cause you make me move
だって君はいつも僕を動かしてくれる

Yeah you always make me go
そう、背中を押してくれるんだ

Yeah you always make me go
背中を押してくれるんだ

I'll run away with your footsteps
君と一緒にここから逃れるんだ

I'll build a city that dream for two
そして僕と君だけの場所をつくるんだ

And if you lose yourself
もし君が道に迷っても

I will find you
僕が君を見つけるから

Open up your skies(Turn up your night)
君の空を明るくするんだ(暗闇を照らすよ)

To the speed of light(Turn up your night)
光のようなスピードで(暗闇を照らすよ)

Put your loves in lights(Turn up your light)
君の心を開いてみせて(暗闇を照らすよ)

And I will find you
僕が君を見つけ出すから

Make them dance just like you
みんなを踊らせるんだ、君みたいに

Cause you make me move
だって君はいつも僕を動かしてくれる

Yeah you always make me go
そう、背中を押してくれるんだ

Yeah you always make me go
そう、背中を押してくれるんだ

I'll run away with your footsteps
君と一緒にここから逃れるんだ

I'll build a city that dream for two
そして僕と君だけの場所をつくるんだ

And if you lose yourself
もし君が道に迷っても

I will find you
僕が君を見つけるから

Turn up your night
君の暗闇を僕が照らすのさ

I will find you
そして僕が君を見つけるから

Make them dance just like you
みんなを踊らせるんだ、君みたいに

Cause you make me move
だって君はいつも僕を動かしてくれる

Yeah you always make me go
そう、背中を押してくれるんだ



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?