見出し画像

Happy 4th of July

今日は7月4日、アメリカの独立記念日ですね🇺🇸
めでたい!!!

今年はどれぐらい盛り上がるのかしら?!アメリカは🇺🇸

アメリカにちなんではハワイアンパンケーキ🥞食べました☺️

Happy 4th of July, America 🇺🇸
Today is the independence day. 
I remember having parties and seeimg fireworks in the states before.  I had a good time back then. I wonder how much they can celebrate this year. 

I had a Hawaiian panckaes today. 
They used soy cream, so it tasted light and not heavy at all. I loved it.  


クリームが豆乳だったから、見た目よりもかなり軽やかでマイルドでした\(//∇//)\

梅雨だからかな、昨日から頭が痛いほど体がバキバキに(>_<)
いつものマッサージ店へ🏃‍♀️

腕の良い、店長さんが担当だったよ☺️
ラッキー(๑˃̵ᴗ˂̵)

なんと、話してたら、実家が同じ瀬戸市だった😆😆😆
同じ中学校出身だった(*´∇`*)
最近、瀬戸市を引き寄せている☺️

瀬戸市で有名なのはこの方
👇

藤井聡太君^ ^

絵なのに、なぜかマスク姿😆

瀬戸が熱い!!

I had a headache so I went to shiatsu massage today.  
The manager has a good skill. Now, I feel much better. I found out that he was from same home town like me, Seto city. Wow.  Such a coincidence.  

We have a famous shogi player called Shota Fujii.  He is still a hight school student?! I think he stil is…He has won many shogi tournaments.  

Yeah, I know, Seto is rocking hot😊

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?