見出し画像

11-11のポイント。4.🌟自己肯定感。🌟愛。🌟マントラ。🌟

2022年11月12日 初回記録
2022年11月13日 追加・更新

日本時間、11-11-22から二日目の今日、皆さまはどのようにお過ごしでしょうか?

アファメーションも知っているだけでは役に立たない事を知りつつも、記録だけでもしておこうと昨夜の続きを書いています。

果たしてこう言った望みや夢を引き寄せるアファメーション、実際に実行されている方はどの位いるのだろうか?と頭をかすめました。

できるところから、始められると良いな、と、自分に向けてもその気持ちを確認しています。


ひとりでするもよし、グループでするもよし。こういうのって一歩間違えれば宗教団体のようになるので、クリアな存在で行いたいと思います。


11-11-22 は、この世紀で最も強力な顕現日です
真の愛、神聖なパートナー、奇跡と神の祝福を信じるためのアファメーションアクティベーション。
あなたは常に大小さまざまな方法でサポートされています。ほとんどの人にとって最大の問題は、彼らがサポートやヘルプ、そして彼らに到達するために働いている素晴らしいものを受け取ることができないということです.。

がれきやサビで水が流れなくなったパイプラインのように…
これは、祖先のプログラミング、社会的、信念、過去の失望、またはその他の「ブロック」に起因する可能性があります。

したがって、あなたが、毎日、あなたのエネルギー場を浄化し、あなたの波動を高める少しの時間を過ごすことをお勧めします
これにより、より具体的なサポートとヘルプを受けられるようになり、あなたの旅がよりスムーズになります。

あなたのスピリットガイドが常にあなたと共にいることを常に知っておいてください
いつでも支援を求めることができる人、彼らの愛、サポート、存在のしるしをあなたに示し、それが来ることを知ってください。
最善の方法で、より幸せな場所へと導いてくれるよう彼らに頼みたいかもしれません。

より多くのサポートを提供するために、彼らを招待することをお勧めします
。これを行うには、心を合わせて言います。
『私は今、私のスピリチュアルガイド、マスターアセンダント、そして最高の神聖な光の天使たちに、私をサポートし、私の喜びと至福へと導いてくれるよう招待します。
これからも指導をお願いします。
受け取って理解するまで必要です。
そしてそうです。ありがとうございました。ありがとうございました。
11-11 アファメーション アクティベーションは今日最も強力であり、思考に急速な変化をもたらします。』

自己肯定感を愛する アクティベーション :
私は私が誰であるかを愛しています。
私はカリスマ性があり、自信があり、正直です。
私は自信、勇気、そして幸せを放射します。
私は愛され、大切にされていると感じ、愛されるに値します。
私は私が誰であるかを愛され、尊敬されています。
私は無条件の愛にあふれています。
私は情熱的で力強く、愛情に満ちています。
私は自分自身を誇りに思います。
私は幸せになるために必要なものをすべて持っています。
私は魅力的で、周りの人を惹きつけます。
そして、それはそうです。

愛を引き寄せるためのアクティベーション
私は私の夢のパートナーを引き付けています。
私は愛と愛情に値します。
私はたくさんの愛を受け取り、長続きする関係を持つに値します。
愛を豊かに引き寄せます。
私の心はいつも無条件の愛に開かれています。
私は宇宙が愛情のある関係をもたらしてくれると信じています。
そして、それはそうです。

マントラ - 神聖な結合を望む人のために
私は、愛情深く、深く、協力的で、情熱的で、敬意を持っている神聖なパートナーを引き付けます。
セクシュアルで、ソウルフルで、スピリチュアルに活性化された I Am です。
あらゆる意味で親密で、オープンで、傷つきやすい人。

私と完全に相性がいい人は、まるで私たちがお互いを具現化したかのようです。
そしてそうです。

寝る前に
これらのアファメーションを繰り返します:
この宇宙の一部として、私は常に導かれており、すべてが適切なタイミングで機能します。
今夜は安らかに休みます。私が望むものはすべて私にやってくるからです。
私が欲しいものは私を欲しがる
私は私の喜びに従い、驚くべきことを明らかにします
今日も一日元気に過ごせたことに感謝します
そしてそうです。

11-11 -22 無条件の愛と光と神の祝福
アセンション ライトワーカー 💗

Ascension Lightworkers
2022年11月11日 

11-11 -22 IS THE MOST POWERFUL MANIFESTING DAY OF THIS CENTURY
Affirmation Activations for Attracting True Love , Divine Partners , Believing in Miracles and Divine Blessings
You are always supported in big ways and small. The biggest issue for most people is they are offline to receiving the support and help and amazing things working to reach them.
Like a pipeline where the water cannot flow due to rubble and rust...
This can stem from ancestral programming, societal ,beliefs, past disappointments or other "blocks"
Therefore it is recommend you spend a
little time daily cleansing your, energy fields and uplifting your vibration .
This will bring you and keep you into alignment with receiving more tangible support and help and your journey will be smoother.
Always know that your spirit guides are always with you. Who You can always ask for assistance
to show you a sign of their love , support and presence, and know it will come.
You may wish to ask them to guide you in the best way, to a happier place.

You may want to invite them in to bring more support
Ways To do this, say hand on heart:
I now invite my spiritual guides , master ascendants and angels of the highest divine light to support and guide me to my joy and bliss.
Please keep bringing me the guidance
I am needing until I receive and understand.
And so it is. Thank you. Thank you
11-11 Affirmation Activations are the most powerful today and bring in rapid change in thinking .

Loving self affirmations Activations :
I love who I am.
I am charismatic, confident, and honest.
I radiate confidence, courage, and happiness.
I feel loved and cherished and I am worthy of love.
I am loved and respected for who I am.
I am awash with unconditional love .
I am passionate, powerful, and full of affection.
I am proud of myself.
I have everything I need to be happy.
I am irresistible and magnetic to people around me.
And So It Is

Activations to attract love
I am attracting the partner of my dreams.
I am worthy of love and affection.
I deserve to receive lots of love and have a long-lasting relationship.
I attract love in abundance.
My heart is always open to unconditional love.
I trust the Universe to bring me a loving relationship.
And So It Is

Mantra - For Those wanting a divine union
I attract a Divine partner who is as loving, deep, supportive passionate, respectful ,
sexual, soulful and spiritually activated as I Am .
Someone who is intimate, open and vulnerable with me in every real sense.

Someone who is so perfectly compatible with Me it's like we both manifested each other.
And So It Is .

Before you go to Sleep
Repeat These Affirmations :
As part of this Universe I am always being guided and Everything works for me at the right time.
I rest peacefully tonight knowing that every I thing I want is coming to me, because
What I want wants me , just as much
I follow my joy and manifest amazing things
I am grateful for another day to be alive and well
And So It Is .

11-11 -22 Unconditional Love , Light and Divine Blessings
By Ascension LightWorkers 💗

ソース:Ascension Lightworkers


次回。”5”



お読みくださり、ありがとうございます♪

AOR@白玉城より。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?