【和訳】 All My Tears - Ane Brun


When I go don't cry for me
私が行くとき、どうか泣かないで。
In my fathers arms I'll be
私は父たちの腕の中にいるのだから。
The wounds this world left on my soul
この世の傷は、私の魂に遺されます。
Will all be healed and I'll be whole
すべては癒され、私は完全となります。

Sun and moon will be replaced with the light of Jesus face
太陽と月は、キリストの顔の光に置き換わるでしょう。
And I will not be ashamed for my savior knows my name
そして私は、私の名を知っている救い主に恥をかかせることは決してしないでしょう。

It don't matter where you bury me
あなたが私をどこに葬ってもいいのです。
I'll be home and I'll be free
私はあなたのもとにいきます。私は自由になります。
It don't matter anywhere I lay
どこで力尽きてもいいのです。
All my tears be washed away
私の涙は、すべて洗い流されます。

Gold and silver blind the eye
金や銀は私たちを盲目にします。
Temporary reaches light
ひと時の光をもたらすだけ。
Come and eat from heavens store
さあ、天国の蓄えを食べましょう。
Come and drink and thirst no more
さあ、飲みましょう。もう渇きなどありません。

So weep not for me my friend when my time does end
だから友よ、私の時間が終わるとき、どうか泣かないで。
For my life belongs to him who will raise the dead again
私の命は、復活を遂げる父、イエス・キリストのものなのだから。

It don't matter where you bury me
あなたが私をどこに葬ってもいいのです。
I'll be home and I'll be free
私はあなたのもとにいきます。私は自由になります。
It don't matter anywhere I lay
どこで力尽きてもいいのです。
All my tears be washed away
私の涙は、すべて洗い流されます。

All my tears be washed away
私の涙は、すべて洗い流されます。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?