見出し画像

the remedy for a broken heart 和訳 XXXTENTACION

the remedy for a broken heart (why am I so in love)=壊れた心のための処方箋「なぜ俺はここまで愛に飢えているのか」

[Refrain]
Why am I so in love?  なぜ俺はここまで愛に飢えているんだ?
Why am I so in love?  なぜ俺はこんなにまで愛に飢えているんだ?
Why am I so in love?  なぜ俺はこんなに恋に落ちているんだ?
I don't know why    わかんねえ

[Verse]
Steady tryin' to maintain 平静を保とうとする
Same things that'll blow a bitch mind frame               ビッチの心をぶっ飛ばすのと同じことだ
My brain can't fathom what the hate say                ヘイターたちが何を言うのか俺には予測できねえ
He say, she say, how 'bout me say?                  彼は言う、彼女も言う。俺はどうだって
Get the Vis-a, headed to the islands A-S-A-P              ビザをとってアイランドに向かうんだ
What's that on my shawty wrist? That's a AP              俺の彼女の腕には何が付いていると思う?オーデマ ピゲだぜ「スイスの高級ブランド」
I'm the type to save a bitch, C-A-P-E                  俺はビッチを救うような種の人間なんだ=C-A-P-E           feelin' like ET, flyin' out of the Addy                   アデロールで空を飛んでETにでもなった気分だぜ
Fuckin' on shawty, she baddie, casual convo then at it          彼女とヤッた。彼女は悪い女で、ふざけた会話ばっかしてる
I mean I'm better than better, maybe I'm lyin'              俺はさらに気持ちよくなっていく。もしかしたら嘘付いているかもしれねえ
I'm sadder than most of y'all with the money and the freedom, nigga   俺は金と自由を手にしている大半の奴よりも寂しいんだ、兄弟
What is money really worth if it ain't love?                愛がないんだったらお金に何の意味があるんだ?
I'ma find a perfect balance, it's gon' take time              俺は完璧でバランスを見つけるんだ。それは時間がかかるけどな
I heard shawty still in love through the grapevine            噂では彼女はまで俺に恋してるって聞いたんだ
Heard shawty still in love through the grapevine             彼女はまだ俺に恋しているってな
Heard shawty in love through the grapevine               彼女はまだ俺に恋してるって

[Chorus]
Mix a little bit of weed with a little bit of cash              ちょっとの大麻と金と
With a little bit of this, with a little bit of that               ちょっとのこれとあれを混ぜるんだ
We gon' be al-, we gon' be al- (right)                  俺たちは大丈夫だ。大丈夫だって
We gon' be al- (right) we gon' be al-                  俺たちは大丈夫。大丈夫だ
Mix a little bit of weed with a little bit of cash              ちょっとの大麻とちょっとの金と
With a little bit of this, with a little bit of that               ちょっとのこれとあれを混ぜるんだ
We gon' be al-, we gon' be alright                   俺たちは大丈夫だ。大丈夫だって
We gon' be al- (right) we gon' be al-                  大丈夫、俺たちは大丈夫だ
Mix a little bit of weed with a little bit of cash  リピート
With a little bit of this, with a little bit of that
We gon' be al-, we gon' be al (right)      リピート
We gon' be alright, we gon' be al-
Mix a little bit of weed with a little bit of cash
With a little bit of this, with a little bit of that
We gon' be al- (right) we gon' be al-
We gon' be al- (right) we gon' be al-


[Refrain]
Why am I so in love?   リピート
I don't know why
Why am I so in love?
I don't know why

[Bridge]
She said I, oh, I, am fallin' for you, fallin' for you             彼女は言ったんだ。「君に恋してる」って
I, oh, I, am fallin' for you, fallin' for you  リピートx3
I, oh, I, am fallin' for you, fallin' for you
I, oh, I, am fallin' for you, fallin' for you

[Refrain]
Why am I so in love?  リピートx4
Why am I so in love?
Why am I so in love?
I don't know why
Why am I so in love?
Why am I so in love?
Why am I so in love?
I don't know why

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?