見出し画像

240330 他山の石視点

そうか
僕は彼岸からは
こう見えてるのか

そう想えた事が有って
今とナっては
感謝シています

何というか
会話を継続
シたく無くなった

僕は
1度吐いた唾を呑み込むな
的な育ちナので

1度態度が決まると
なかなか書き換えられず
苦労スる事が有ります

解っているのに
直せなくて

慎重に動ける時は
比較的サラリと
変節デキますが

ダメな時は
コレでもか
と頑なナんです( >_<)

今日は
正に頑なな方が
出ちゃいましたね

言い訳を重ねるから
始末が悪い(x_x)

大切ナのは
他山の石を
持って来るだけじゃなく
他山の石からの視点

逆からの観点が
僕には求められる

のも
頭だったり知識だったり
では分かっちゃ居る
んですけどねぇ…
(ノTДT)ノ


240330 View from another mountain's stone

Okay.
So this is what I look like from the other shore.

I once had this thought.
I'm grateful for that now.

I don't know.
I don't want to continue the conversation.

I was raised to believe that once you spit, you don't swallow.

Once you have an attitude...
I have a hard time changing it.
I sometimes have a hard time

I know what I'm doing.
I can't fix it.

When I can move carefully
It's relatively easy
But when I can't...

But when I can't...
I'm stubborn as a dog.

Today
I've got a stubborn one.
I guess I showed it.

Because he keeps making excuses
I'm not good at this.

What's important is not only to bring other peoples' stones
It's important to look at it from the other side.

I need to have the opposite point of view.
I am required

I also need
I know it's in my head
I know that
But...
(I know that....

by DeepL

ここから先は

430字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?