見出し画像

【WORST BEHAVIOR】 - Ariana Grande (歌詞和訳)

[Verse 1]
I've been on my worst behavior
私は本当に最悪な女よ

But baby, I don't need no savior
それでも私には救世主なんて必要ない

I'm way outta line
本当に救いようがないの

But I kind of like the way I Feel when I just don't give a fuck
でも何も気にせず楽しんでる自分が好きだったりする

And I forgot to mention
あとね、言い忘れてたけど

I'll be there in five
あと5分で着くよ


[Pre-Chorus]
We don't really need to talk too much
私たちはもう言葉で伝え合う必要さえない

Show each other what we know
お互いが知ってることを見せあえば

I got other ways to catch you up
他にもあなたを誘惑する道はあるのよ

Couldn't do it on the phone
携帯越しじゃ無理なの

So can you keep it secret?
秘密にしてくれる?


[Chorus]
This ain't no game won't play with you
これは遊びなんかじゃないの

This time I know I'll stay with you
今回はあなたと一緒にいるわ

Just promise you won't say nothin'
でも誰にも言わないって約束して

Don't you be actin' like that, don't you be actin' like that, babe
もしかして演技をしてるんでしょ

No phone, no pics, no postin' us
携帯は置いて、写真もナシ、私たちをSNSに晒すのもだめ

This love just ain't disposable
この恋はどうせ続かないんだから

Just take what's yours, don't run from it
自分の思い通りにしてごらん、逃げないで

Don't you be actin' like that, don't you be actin' like that, babe
もしかして演技をしてるんでしょ


[Verse 2]
Said baby it's just in my nature
私はもうこれが普通なの

To be a little troublеmaker
いつでもトラブルメーカで

So wrong but so right
良くないことだって分かってるけど、本当のことなの

Know you really like thе way I
でもあなたは私の

Taste when we kiss, you reminisce
キスの味が好きなのを知ってるわ、思い出すんでしょ

But this ain't the last time
でもこれは最後じゃないから

Just stay by my side
私のそばにいて


[Pre-Chorus]
We don't really need to talk too much
私たちはもう言葉で伝え合う必要さえない

Show each other what we know
お互いが知ってることを見せあえば

I got other ways to catch you up
他にもあなたを誘惑する道はあるのよ

Couldn't do it on the phone
携帯越しじゃ無理なの

So can you keep it secret?
秘密にしてくれる?


[Chorus]
This ain't no game won't play with you
これは遊びなんかじゃないの

This time I know I'll stay with you
今回はあなたと一緒にいるわ

Just promise you won't say nothin'
でも誰にも言わないって約束して

Don't you be actin' like that, don't you be actin' like that, babe
もしかして演技をしてるんでしょ

No phone, no pics, no postin' us
携帯は置いて、写真もナシ、私たちをSNSに晒すのもだめ

This love just ain't disposable
この恋はどうせ続かないんだから

Just take what's yours, don't run from it
自分の思い通りにしてごらん、逃げないで

Don't you be actin' like that, don't you be actin' like that, babe
もしかして演技をしてるんでしょ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?