見出し画像

[和訳]drivers license-Olivia Rodrigo

drivers license - Olivia Rodrigo

I got my driver's license last week
先週、運転免許証を取ったの

Just like we always talked about
私たちがいつも話したようにね


'Cause you were so excited for me
だってあなたは私のためにいつも楽しみにしてた


To finally drive up to your house
やっと私があなたの家まで運転できるって


But today I drove through the suburbs
でも今日は、郊外を泣きながらドライブしたわ


Crying 'cause you weren't around
だって、あなたはいないから

And you're probably with that blonde girl
たぶんあなたはブロンドの子といるのね


Who always made me doubt
いつも私を疑わせたあの子ね


She's so much older than me
彼女は私よりもずっと年上


She's everything I'm insecure about
彼女は私を不安にさせる全てだった


Yeah, today I drove through the suburbs
そう、私は今日郊外をドライブしたわ


'Cause how could I ever love someone else?
だって、どうやって他の人を愛せばいいわけ?


And I know we weren't perfect but I've never felt this way for no one
私たちは完璧でなかったけども、こんな感情を誰かのために感じたのは初めて


And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone
私がいなくなった今、あなたがどうしたらそんなに平気でいられるのか分からない


Guess you didn't mean what you wrote in that song about me
どうやらあなたが書いた私についての歌は本当ではなかったのね


'Cause you said forever, now I drive alone past your street
だって、あなたは永遠にと言ったのに。私は今一人であなたの家の通りを運転してるわ

And all my friends are tired
私の友達みんながもう飽き飽きとしてる


Of hearing how much I miss you, but
私がどれだけあなたを恋しいか聞くことに


I kinda feel sorry for them
みんなにちょっと申し訳なく思うわ


'Cause they'll never know you the way that I do, yeah
だって、みんなは私のようにあなたを知ることは決してないのだもの


Today I drove through the suburbs
今日郊外をドライブした


And pictured I was driving home to you
あなたの家まで運転するのを想像しながら

And I know we weren't perfect
私たちが完璧でなかったことは知ってる


But I've never felt this way for no one, oh
でも、こんな感情を誰かのために感じたのは初めて


And I just can't imagine how you could be so okay, now that I'm gone
私がいなくなった今、あなたがどうしたらそんなに平気でいられるのか分からない


I guess you didn't mean what you wrote in that song about me
どうやらあなたが書いた私についての歌は本当ではなかったのね


'Cause you said forever, now I drive alone past your street
だって、あなたは永遠にと言ったのに。私は今一人であなたの家の通りを運転してるわ

Red lights, stop signs
赤信号、止まれの標識


I still see your face in the white cars, front yards
庭の前の白い車にいるあなたの顔がまだ見えるわ


Can't drive past the places we used to go to
私たちがよく行った場所を通り過ぎることはできない


'Cause I still fuckin' love you, babe (ooh, ooh, ooh, ooh)
だってまだあなたをとても愛しているから


Sidewalks we crossed
一緒に歩いた歩道


I still hear your voice in the traffic, we're laughing
車の中でのあなたの声がまだ聞こえるし、私たちは一緒に笑っている


Over all the noise
騒音の中で


God, I'm so blue, know we're through
神様、私は本当に悲しいの。


But I still fuckin' love you, babe (ooh, ooh, ooh, ooh)
だってまだあなたをとても愛しているから

I know we weren't perfect but I've never felt this way for no one
私たちは完璧でなかったけども、こんな感情を誰かのために感じたのは初めて


And I just can't imagine how you could be so okay, now that I'm gone
私がいなくなった今、あなたがどうしたらそんなに平気でいられるのか分からない


'Cause you didn't mean what you wrote in that song about me
どうやらあなたが書いた私についての歌は本当ではなかったのね


'Cause you said forever, now I drive alone past your street
だって、あなたは永遠にと言ったのに。私は今一人であなたの家の通りを運転してるわ


Yeah, you said forever, now I drive alone past your street
あなたは永遠にと言ったのに。私は今一人であなたの家の通りを運転してるわ

Songwriters; Olivia Rodrigo and Daniel Leonard Nigro

↓アップルミュージック

↓スポティファイ


Thanks for visiting my note page!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?