見出し画像

【和訳】 Cold Hart - My Drug

深夜に聞けばトリップできます。

[Chorus]
SHAWTY LIKE MY DRUG CAUSE I CANT GET ENOUGH
君は俺にとってドラッグの様で、気持ちが満たされることがないんだ
GOT ME FALLING IN LOVE NEVER THOUGHT ID BE THE ONE
君は俺を恋に落とすんだ、俺が運命の人になるなんて思いもしなかった
YOU GOT ME FEELING NUMB I GOT TWO UNDER MY TONGUE
君のせいで何も感じなくなる、ベロの下で2つドラッグを溶かしたよ
JUST LIKE ECSTASY THE WAY YOU ALL ON ME
君の全てを俺に預けてくれる様な気持ちだ
YOU MY DRUG SHAWTY YOU MY DRUG
君は俺のドラッグなんだ 

[Verse]
ALWAYS AT NIGHT WHEN I WANT YOU THE MOST
君のことが欲しくなるのは決まって夜さ
ALL BY YRSELF YEAH I WANT YOU ALONE
ただ君のことだけを抱きしめたいんだ
I SWEAR YOU GOT IT LIKE THAT
君は本当に魅力的な女性だって誓えるよ
WHY YOU ACTING LIKE THAT
どうして君はそんなにそっけないの
SO WHY YOU TRIPPING LIKE THAT

I WAS WEARING ALL BLACK GOTHBOICLIQUE
俺は全身黒色でキめてる、GOTHBOICLIQUE
FOREIGN WITH THE DIGI DASH FOREIGN
デジタルダッシュボード付きの外車
SHAWTY PUT IT ON ME RIDE ME LIKE A HARLEY
君は俺に自分を預けてくれて、ハーレーに跨ってる様にヤるんだ
ROLLING OFF ON MOLLY YEAH WE SLEEPING HARDLY
モリーをキメるからさ俺たちはほとんど眠れなんかしない
YEAH WE STAYING UP ALL NIGHT GIRL IMMA DO YOU RIGHT
そう俺たちは夜でも眠らずにいるんだ、君には愛を持って接するよ
SMOKING LOUD EVERY NIGHT BUT THATS JUST MY LIFE
夜な夜なウィードを吸ってるけどこれが俺の人生なんだ
AND YOU KNOW IM SO DOWN FOR WHATEVER BABY
それと俺は君のことならどんなことでもするって分かるだろ
YOU CAN CALL WHENEVER BABY AND I KNOW THEY LOVED YA BABY
俺にはいつでも電話していいんだよ、他の奴らも君のことが好きだったみたいだけどさ
I DONT GIVE A FUCK THO FUCK EM NO I DONT GIVE A FUCK
俺はそんな奴らに目もくれてやらないよ気にしてなんてないから
SHE JUST LIKE DMT SHE OPENED UP MY MIND
彼女はまるで*¹DMTの様で、俺に心を曝け出させる
LOOKING LIKE A FIEND YOU CAN SEE IT IN MY EYES
君なら俺の目を見れば分かるだろ、俺の心はまるで悪魔さ

[Chorus]
SHAWTY LIKE MY DRUG CAUSE I CANT GET ENOUGH
君は俺にとってドラッグの様で、気持ちが満たされることがないんだ
GOT ME FALLING IN LOVE NEVER THOUGHT ID BE THE ONE
君は俺を恋に落とすんだ、俺が運命の人になるなんて思いもしなかった
YOU GOT ME FEELING NUMB I GOT TWO UNDER MY TONGUE
君のせいで何も感じなくなる、ベロの下で2つドラッグを溶かしたよ
JUST LIKE ECSTASY THE WAY YOU ALL ON ME
君が全てを俺に預けてくれる様な気持ちだ
YOU MY DRUG SHAWTY YOU MY DRUG
君は俺のドラッグなんだ
GOT ME FEELING HIGH AS FUCK
君は俺を滅茶苦茶にハイにする
GOT ME FEELING HIGH AS FUCK
君は俺を滅茶苦茶にハイにする
GOT ME FEELING HIGH AS FUCK
君は俺を滅茶苦茶にハイにする
SHAWTY YOU MY DRUG
君は俺のドラッグなんだ

*¹ DMTとはジメチルトリプタミンの略で「魂の分子」ともいわれる強力な幻覚物質


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?