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誇大宣伝を越えて。 AIであなたの顧客サポートを変容                          Beyond the hype. Transform your customer support with AI

Beyond the hype. Transform your customer support with AI
誇大宣伝を越えて。 AIであなたの顧客サポートを変容


Arpita Maity
アルピータ・マイテイ

01 Jul 2021
2021年7月1日


With an ever-growing diversity of digital channels, it should be easier than ever for your customers to interact with you. But as you try to support more digital touchpoints, is it affecting the quality of the experience you’re delivering? Or holding you back from considering and supporting new digital support channels? If it is – then you’re not alone. Less than one third of companies currently offer self-service options, according to recent research. And that’s despite the fact that 69% of consumers prefer – and try – to resolve their issue themselves.
ディジタル伝送路の常に拡大する多様性で、あなたの顧客があなたと対話することは今までより容易であるべきです。 けれどもあなたがいっそうデジタルのタッチポイントを支援しようとするとき、それはあなたが実現している経験の品質に影響を与えていますか? あるいは、それは、新しいデジタルの支援チャネルを考慮に入れ、サポートすることから、あなたを引き留めていますか? もしそれがそうであるなら - あなた1人ではありません。 最近の調査によれば、会社たちの3分の1未満が現在、セルフサービスのオプションを提供します。 そしてそれは、消費者の69%が彼ら自身で彼らの問題を解決することをより望む - そして試みる -事実にもかかわらずです。

 

This is where AI – more specifically Semantic AI – can help. 
これはAI(いっそう特にセマンテイックAI)が支援可能なところです。

 

But what is Semantic AI? Simply put, Semantic AI allows you to tag and classify your content in a way that makes it easy for customers to find content and answers. It’s more than just machine learning, it’s the next generation of AI and can help you build a truly unique experience – using all the data within your organization. Not only will customers be able to find what they need, but you can also support smart virtual assistant applications, and transform the ability of your customer support agents to serve customers more efficiently with the right information. So what should you have in place to transform customer support in this way?
けれどもセマンテイックAIは何ですか? 簡単に言うと、セマンテイックAIは顧客がコンテンツと答えを見いだすことを容易にする方法であなたがあなたのコンテンツにタグを付けて、そして分類することを可能にします。 それは単なる機械学習だけよりいっそう多く可能で、AIの次世代であって、そしてあなたが(あなたの組織の中ですべてのデータを使って)本当にユニークな経験を構築する助けとなる可能性があります。 顧客は単に彼らが必要とするものを見いだすことが可能であるだけではなく、あなたは同じくスマートな仮想助手アプリをサポートして、そして正しい情報でいっそう効率的に顧客にサービスするあなたの顧客サポート代理人の能力を変容可能です。 それであなたはこのようにして顧客サポートを変容する場所に何を持つべきですか?

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