見出し画像

【英語日記#3】BUNNIESになった話 New jeans

April 7,2024

Do you know about New Jeans?
They’re a five-member K-pop girl group. They’re cute, beautiful, fairy-like, and they fascinate people worldwide, including me. I love them for their addictive songs with sharp dance moves.
Their fan club is called “Bunnies”, and they’ve announced their first solo live concert in Japan this June, “Bunnies camp in Tokyo dome”.

I wanted to attend, but joining the fan club was a requirement, so my coworker and I joined “Bunnies “. It was my first experience joining a fan club and I thought it was funny these muscular two men were “Bunnies “.

Now we’re waiting for the results of the ticket lottery. In hindsight, only one of us needed to join the fan club, so it feels a bit wasteful.
I keep cheering up new jeans from now on.
Thank you.




ニュージーンズを知っていますか?
彼女たちは5人組のkpopガールズグループです。
彼女たちは可愛く綺麗で妖精のようで、世界の人々と私を魅了しています。
彼女たちの曲の中毒性とダンスのキレの良さから私は彼女たちがだいすきです。
彼女たちのファンクラブの名前はバニーズで、
彼女たちの初めての日本での単独ライブが今年の6月に決定しました。
私は参加したかったのですが、ファンクラブに入ることが条件だったので、私と職場の先輩はファンクラブに入りました。笑
これは私の初めてのファンクラブに入るという経験でした。そして、公演に応募して結果を待っています。
しかし、実際には、ファンクラブに入るのは2人のうち片方でよかったので、少しだけもったいないことをしてしまったとも思いました。笑
これからも応援し続けていきます。


初版 First edition
Do you know new jeans?
New jeans is an k-pop girl’s group that has five members from Korea.
They are so cute like angels and fascinate people worldwide and me.
I really love them because their song is like toxic with good dancing.
The name of their fan club is “Bunnies “ and their first live in Japan is decided to be held this June, “Bunnies camp in Tokyo dome”.
I wanna go, but Joining “Bunnies” must be required. so me and my senior have became “Bunnies “ hahaha
This is my first experience of joining any fun clubs. Finally, we applied that ticket and have waited the outcome.
But actually just one person of us was needed to join Fun club… We felt a little bit waste…
I keep cheering up new jeans from now on.


単語
hingsight n. 後知恵 後になっての判断
Enrich v. 豊かにする
iconic a.象徴的な
fleeting a.儚い

Thank you for reading my diary :)
日本語でも英語でもコメントお待ちしています

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?