見出し画像

かなわぬもの


おいらの夢は
               あたいの恋は 
かなわぬ夢
               かなわぬ恋 


かなう夢など
               かなう恋など 
つまらぬ夢
               つまらぬ恋 


つらい夢なら
               つらい恋なら 
いらぬ夢
               いらぬ恋 


かなわぬ夢こそ
               かなわぬ恋こそ 
まことの夢
               まことの恋
 


Never Come True

My dream is a dream that will never come true
My love is a love that will never come true

A dream like fulfilling is a boring dream
A love like fulfilling is a boring love

Painful dream I do not want dream
Painful love I do not want love

A dream that will never come true is a true dream
A love that will never come true is a true love

動画のための歌や朗読音声、募集中。https://tomekantyou.hateblo.jp/