見出し画像

NBAファイナルの予習をしました。 😄🏀🔥

おはようございます。

昨日はNBAファイナルの予習をしました。レギュラーシーズンの試合をチェックしました。

参考になった部分もありますが、そうでないところも多いです。この3月2日のゲームでは、KPがとにかく好調でした。

故障明けの今の彼に、この活躍を求めるのは酷でしょう。そしてこの試合で、Livelyはフィールドゴールの成功率が100%でした。

ドンチッチに注意に集中すると、Livelyがフリーになります。

この試合はカイリーの不調に救われましたが、この度のファイナルではどうなりますかね。

大ブーイングが予想されますが、彼は活躍できるでしょうか。

今日も頑張るぞ!😊🐈🟢


Good morning.

Yesterday, I did research for the NBA Finals. I checked this matchup of the regular season.

Some parts were helpful, but many were not. In this game on March 2nd, KP was in great form.

It would be cruel to expect him to perform so well now that he's recovered from an injury. And in this game, Lively had a 100% success rate in field goals.

If you focus on Doncic, Lively will be free.

Kyrie's slump performance saved BOS in this game, but what will happen in the finals?

A lot of booing is expected, but will he be able to perform well?

ここから先は

671字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m