見出し画像

19日目 - The 19th Day 憂鬱な月曜日 Blue Monday

朝からやる気が出なかったです。
I was not motivated starting from this morning.

仕事でまたミスしちゃうかもしれないと思って、あることをしました。
I thought I might make mistakes at work again, so I did something.

手のひらに彼氏の名前を書きました。
I wrote my boyfriend's name on my palm.

効果あるかどうかはわからないんだけど、結局今日は順調でした。
I don't know if it works, but everything was copacetic today.

お守りみたいに守ってくれました。
It protected me like a charm.

相変わらず忙しかったけど、今日は上手くできたかもと思います。
I was still busy, but I guess I did a good job today.

皆さんはどんな月曜日を過ごしましたか?
How was everyone's Monday?

よかったら教えてください!
Tell me in the comment below!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?