見出し画像

25日目 The 25th Day - ポケモンカード Pokemon Card

彼氏と出会うまではポケモンカード(ポケカ)というものを聞いたことなかったです。
Before I met my boyfriend, I had never heard of Pokemon card.

Tくん(私の彼氏)はポケカをするのが大好きです。
T-kun(My boyfriend) loves playing Pokemon card game.

たくさん持ってるらしいです。
He has a lot of Pokemon cards.

私はポケカについて全然詳しくないけど、彼氏の趣味なので、ポケモンのことを気になってきました。
I am not familiar with Pokemon card at all, but my boyfriend's hobby is playing Pokemon card, so I started to be curious about Pokemon.

昨日友達の誕生日プレゼントを買いにショッピングモールに行きました。
Yesterday, I went to a shopping mall to buy a birthday gift for one of my friends.

そこで、ポケカができる店を発見しました!
I found a shop where you can play Pokemon card game there!

初めて見たから少し興奮してました笑
I was a bit excited as I saw it for the first time.

すごく狭いお店なんですけどね。
It was a very small shop though.

私はポケカのファンじゃないけど、いつか彼氏と一緒にポケカをやりたいです。
I am not a fan of Pokemon card, but I want to play Pokemon card with my boyfriend one day.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?