見出し画像

Badfinger - I Miss You【歌詞和訳】

君がいなくなってちょうど一週間
言葉にできないほど悲しい
大切な人よ、戻ってきてほしい
とても寂しい

前は泣くことなんてなかったけど
今はずっと瞳は濡れたまま
千の道化師だって僕を笑わせられない

君に会いたい
君がいなくて寂しい

今になって僕が間違っていたと分かる
でも君がいなくなった今、何もかもが遅すぎた
愛しい人よ、戻ってきて
寂しくて仕方ない

良いことも悪いこともあった
美しい日々は今や過ぎ去った、とても悲しい
千の道化師だって僕を笑わせられない

君に会いたい
君がいなくて寂しい
どうか戻ってきて

Though you've been gone for just a week
It makes me feel so sad to speak
Lady come back
I miss you

And though before I didn't cry
Now, my eyes are never dry
And a thousand jesters couldn't make me smile

I miss you
I miss you

And now I know that I was wrong
But it's too late for now you've gone
Lady, come back
I miss you

And though our times were good and bad
Now, you're gone, I'm always sad
And a thousand jesters couldn't make me smile

I miss you
I miss you
I miss you

Badfinger - I Miss You


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?