見出し画像

Young Marble Giants - N.I.T.A.【歌詞和訳】

楽しく過ごしているようで嬉しいよ
でもまだ傷つくよ、だって君は僕のものだったから
これは所有という意味ではないよ
君が僕につきまとっているんだ、僕が仕向けて

君の身体をシェイプアップして木になろう
君の視覚から引き起こされるエネルギー
性質は僕らのためより抽象的に

雨は降っていないけど僕の目は濡れている
屋上に出てサプライズしよう
ティータイムに路地裏に呼び出そう
テーブルに座って、ママはきちんとしてる

It's nice to hear you're having a good time
But it still hurts cause you used to be mine
This doesn't mean that I possessed you
You're haunting me because I let you

Shape up your body, let's be a tree
Visual dynamics for you to see
Nature intended the abstract for you and me

No rain outside but tears in my eyes
Out on the rooftop for a surprise
Call you at teatime in off the street
Sit down at table, Mummy is neat

Young Marble Giants - N.I.T.A.


この記事が参加している募集

#私の勝負曲

7,885件

#私の作品紹介

96,064件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?