見出し画像

《洋楽和訳》 Best / Gracie Abrams

こんにちは!Sharonです🙋‍♀️

今回は、Gracie AbramsBest をご紹介したいと思います!この曲は、Gracie が自身の過去の恋愛において最高のパートナーであれなかった自分について書いています。

Best / Gracie Abrams

[Verse 1]
I was bored out my mind
薬のせいでなんの気力もなかったの
Lost my whole appetite
食欲はゼロになって
When I could come to life, I didn't
生き返れたのに生き返らなかった

You were there all the time
あなたはいつでもそばにいてくれたのに
You're the worst of my crimes
人生で最悪の罪を犯してしまった
You fell hard, I thought "good riddance"
再起不能のあなたに私は厄介払いできたと思ったわ

[Chorus]
I never was the best to you
私はいつだって最悪だった
I never was the best to you
一瞬も最高の存在になれなかった
I never was, I never was
たったの一度も

[Verse 2]
Used to lie to your face
あなたによく嘘をついた
Twenty times in a day
1日に20回も
It was my little strange addiction
当時はハマっちゃってたの

But you still tried to stay
でもあなたは離れようとしなかった
While I'd self-isolate
私が自ら孤独を選んでも
And I knew, but I stayed hidden
予想通りだったけど知らないふりをした

[Chorus]
I never was the best to you
私はいつだって最悪だった
I never was the best to you
一瞬も最高の存在になれなかった
I never was, I never was
たったの一度も

I never was the best to you
私はいつだって最悪だった
I never was the best to you
一瞬も最高の存在になれなかった
I never was, I never was
たったの一度も

[Bridge]
And I destroyed every silver linin' you had in your head
私はあなたが練ったあらゆる改善策をぶち壊した
All of your feelings, I played with them
あなたの心も、弄んで壊したわ
Go ahead, we can just call it conditionin'
どうぞご自由に、調整中とでも言えばいいわ
We were too different, you were so sensitive
とても繊細なあなたと私はあまりにも違った

Gave me the best of that, I was so negligent
最高の存在だったのに私は聞く耳を持たなかった
Now, I feel terrible 'bout how I handled it
今更だけど猛省しているの
And now, I, now I bet you resent
きっともう許してくれないよね
All of me, all of it, angry, blocking me over the internet
私を、全てを、怒って私をブロックしまくって

Promise I don't forget all of my fault in this
私が犯した過ちは絶対に忘れないわ
'Cause look at me, I'm alone, sitting here, stayin' home
だって見て、引きこもりの孤独な私を
All of my self control kinda got difficult
どうやっても自制できなかったの
But I deserve it though, I deserve it though
でも私がしたことよ、罪は受け入れるわ

[Pre-Chorus]
You were there all the time
あなたはいつでもそばにいてくれたのに
You're the worst of my crimes
人生で最悪の罪を犯してしまった
You fell hard, I thought "good riddance"
再起不能のあなたに私は厄介払いできたと思ったの

[Chorus]
I never was the best to you
私はいつだって最悪だった
I never was the best to you
一瞬も最高の存在になれなかった
I never was, I never was
たったの一度も

Oh, I never was the best to you
私はいつだって最悪だった
I never was the best to you
一瞬も最高の存在になれなかった
I never was, I never was
たったの一度も


Photo by Kier in Sight on Unsplash

ここまで読んでいただきありがとうございます☺️ どなたでもハートを押していただけたら嬉しいです💗 コメントも大歓迎です🙌