見出し画像

19.朝聴き流したい洋楽 story of a boy - jordy


これはある少年の物語である。

もし私に選択肢があるならば、私は彼を慕うと思う
彼は私の存在を知らないみたいだけど、私は絶対に好きよ。

もし彼が私のものだったら

This is the story of a boy

I'd adore him if I had a choice
It's like he don't know I exist but I Would absolutely love it
If he was mine

東側での悪いデート

その間に壊れる
眠るためにウイスキーを飲む
でも、人生なんてクソみたいなもんさ

小さな町から越してきて
悪い仲間に紛れ込んだ

彼を責めるつもりはない 

大抵の人は嫌な思いをし、やがて離れていくんだ

Bad dates on the east side

Breaks down in the meantime
Drinks whiskey to sleep right
But it don't do the trick 'cause life is a bitch
Moved here from a small town
Fell in with the wrong crowd
I don't blame him 'cause Most people suck and then leave you crushed

彼は私の名前を知らない。
でも、私はもっと多くを与えることができる
それはとても残念だ

私はあなたが前にそれをすべて聞いたと確信している

He doesn't know my name
But I could give much more
And it's such a shame

I'm sure you've heard it all before


これはある男の物語だ。

涙をこらえているのはだれ?
彼は自分の価値をわかっていない。

それでも彼は、痛いほど激しく転ぶ

これはある少年の物語。

選べるなら、彼を溺愛したい。

彼は私の存在を知らないみたいだけど、私は......。


絶対に気に入る


彼が私のものだったら。

もし彼が私のものだったら。

This is the story of a guy

Who's holdin' back the tears in his eyes
He doesn't know what he deserves

But he still falls so hard it hurts 
This is the story of a boy

I'd adore him if I had a choice

It's like he don't know I exist but I

Would absolutely love it


If he was mine 

If he was mine 


ハリウッドで燃え尽きる

思ったようにはいかなかった
そして、私はネットで彼を見ている。

幸せ。

幸せであろうとする彼を見るよ


私がいる。

Burnt out on Hollywood

Didn't go like he thought it would
And I watch him on the internet, trying to be

happy

He wouldn't have to if he knew that he could

すべてが典型的に聞こえるのは分かってるよ

彼は金、

私は透明

彼は知る由もない

たぶん、そういうものなんだよ、

I know it all sounds typical
He's golden, I'm invisible
He'll never know
And maybe that's just how it goes

これはある男の物語だ。

目に涙をためている男の物語だ。

それでも彼は、痛いほど激しく落ちる

これはある少年の物語。

もし私に選択肢があるのなら、彼を溺愛したい。

絶対に好きだ

彼が私のものだったら。

もし彼が私のものだったら。

This is the story of a guy

Who's holdin' back the tears in his eyes 
He doesn't know what he deserves

But he still falls so hard it hurts

This is the story of a boy

I'd adore him if I had a choice It's like he don't know I exist but I

Would absolutely love it

If he was mine

If he was mine


彼はとてもいい顔をしている

あのドアを通り抜ける


私も
彼が探している結末になりたい。

And he looks so good
Walking through that door

Oh I wish I could
Be the ending that he's looking for

これはある男の物語である。

涙をこらえている男の話。

彼は自分が何に値するのかわからない
が、彼はまだ痛いほど激しく落ちる

これはある少年の物語。

もし私に選択肢があるならば、私は彼を慕うよ

彼は私の存在を知らないみたいだけど、私は
絶対に好きだ


彼が私のものなら。

This is the story of a guy

Who's holdin' back the tears in his eyes
He doesn't know what he deserves
But he still falls so hard it hurts

This is the story of a boy

And I'd adore him if I had a choice

It's like he don't know I exist but I
Would absolutely love it


If he was mine




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?