画像1

Forgive Me

Rampage Communication
00:00 | 00:00

※試聴版。オリジナル版(04:31)は購入後に視聴可能。

Forgive Me
形式 AAC
lyrics, music & performed by KOSUKE MIURA

Don't worry
I'm growing
please trust me
Don't cry for me (so, Don't cry for me)
Sun rising
hey,look
so beautiful
It's like your mind

I don't want you to worry about me!!
Please Don't worry
everything's gonna be all right
I am always here for you!

*
but,I must go far away tonight
Please forgive me
sorry..
I will be going my way
I must go far away tonight
Please forgive me
sorry..
I'll never forget you

Please forgive me
sorry
sorry・・answer is already in my hands

I want you to understand

I am always here for you!
I am always here for you!

-----------------------------------------------------------------

心配しないで
僕は成長してるから
僕を信じて
だから、僕のせいで泣かないで
太陽が昇っている
ホラ、観てよ
スゲー綺麗だ
その綺麗さは君の心に似てる

僕は君を心配させたくないんだ
お願いだから心配しないで
全て上手くいくから
僕は君の為に何時も此処にいるから

けどさ、僕は今日の夜、遠くに行かなければならない
許して欲しい
本当にごめん
僕は僕の道を行く事になる・・
僕は今日の夜、遠くに行かなければならない
許して欲しい
本当にごめん
僕は君を決して忘れない

許して欲しい
ゴメンね
ゴメンね
答えはもう僕の手の中にあるんだよ

君に解って欲しい
僕は君の為に何時も此処にいるから
僕は君の為に何時も此処にいるから

ここから先は

¥ 100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?