画像1

Slave

Rampage Communication
00:00 | 00:00

※試聴版。オリジナル版(04:49)は購入後に視聴可能。

Slave
形式 AAC
lyrics, music & performed by KOSUKE MIURA

you guys, Let's break the TV down
Don't trust all TV show
you guys, Let's break the TV down (down..down..down..)

you guys, Let's break the TV down
Don't trust all TV show
I'll waiting for you guys(guys..guys..guys..)
please follow me
C'mon over!
together!

*
This world (This world) is really bugging me
I feel disgusting everyday
Fake king can’t fool me
can’t fool me
never ever

trust no one
you know

I just wanna kill noise in the brain
I know you understand this meaning, don't you?
communication block by system
if OS were to break , what would you do?
everyone became a slave to computer system
Because I can't trust virtual world any more(any more..any more..)
I try to resist this world

I want answer....

-----------------------------------------

皆、テレビを壊そうぜ
全部のテレビ番組なんて信用してないさ
俺は皆を待っているんだ
俺に付いてきな
さぁ行こう
一緒に

この世界は本当にウゼぇよ
俺は毎日嫌なんだ
偽物の王様とやらは俺を欺く事は出来ない
俺を欺く事は出来ない・・
もう二度と

俺は只頭の中のノイズを殺したい
君なら分るだろこの意味を?
システムによる通信ブロック
OSが壊れたら君はどうするんだい?
誰もがコンピューターシステムの奴隷になった
俺はもう仮想世界を信じれないから
この世界に抵抗しようとするんだ

ここから先は

¥ 100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?