画像1

Bury

Rampage Communication
00:00 | 00:00

※試聴版。オリジナル版(05:42)は購入後に視聴可能。

Bury
形式 AAC
lyrics, music & performed by KOSUKE MIURA

this my life is good or bad?
I need think that
I think so much better than keep the boring life

say good bye to everyday with just same things
I don't wanna go missing my life
say good bye to everyday with just same things
so,I keep on going my life

I think so much better than keep the boring life
What do you say to that?

Let's dance tonight
I rewriting my life

もう二度と迷わないよ
もう意味疑わないよ

answer is already in my hands

-----------------------------------------------------

僕の人生は良いか、悪いか?
考える必要がある

僕は退屈な生活を保つよりずっと良いと思うんだ

僕は自分の道を進み続ける
つまらない人生なんて壊してしまえ
僕は自分の道を進み続ける
それは僕にとってとても重要な事だから

繰り返すだけの毎日にさよならしよう
僕は人生を失いたく無い
繰り返すだけの毎日にさよならしよう
だから、僕は僕の人生を進み続ける

僕は退屈な生活を保つよりずっと良いと思うんだ
君はそれをどう思う?
ぼくの人生は良いか、悪いか?
考える必要がある

今夜は踊ろう
もう二度と迷わないよ
もう意味疑わないよ
答えは僕の手の中にもうあるんだ
僕は僕の人生を書き換える

ここから先は

¥ 100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?