見出し画像

Going to South America!

(English/日本語)
いやぁ、ついにやってきました。トロントめっっちゃ雪凄いけど、、なんとか凍らずに空港に行き、そこから夏の南米に飛びたいと思います。(飛行機が飛べば。)
今トロントが氷点下7度の大雪で、チリに至っては35度くらいなので、、温度差40度以上ですね。ひぃ。
さてここで、(主に、私よりも南米旅をヒヤヒヤドキドキしてくれている日本の家族に向けて 笑)私がこれから会いにいく大好きな仲間を写真と共にご紹介したいと思います。ただの友達自慢になります。えっへん。
そして万が一にでも私が南米で失踪したら彼らにコンタクトをとってみてください。笑

Finally, I'm going to South American countries!
Toronto is extremely snowing today and -7℃ at the moment in spite of Latin countries are in Summer.
Anyways, let me introduce my terrific friends whom I am seeing again in Latin countries :)

Giovanny in Bogotá!
I'm gonna stay he & his GF's house.
He was my classmate in London. Absolutely gentle and thoughtful guy.
Furthermore, he loves Japan so much!

ボゴタではジョバンニと彼女さん宅でご厄介になります。
ロンドンのときのクラスメイトでとにかく優しい。
あと日本大好きです。オハヨ〜って毎朝言われてた。笑


ジョバンニは日中お仕事なので、昼間私のお守りをしてくれるのは、マルタで出会ったセバスです。固い友情で結ばれたShiha Loversのメンバー。笑
彼も日本大好き。

Since Gio has to work during daytime, Sebas will take care of me until the evening. I met him in Malta and he is a member of Shisha Lovers.
He loves Japan as well!


Bogotáではハビエルにも会えたら嬉しいな。彼もマルタでの仲間。
Hopefully, I will see Javier again in Bogotá.
I met him in Malta as well. 


Go to Brazil...

2ヶ国目、ブラジルサンパウロではShisha loversのシーシャ隊長、ルーカスが待っていてくれます。ブラジルからマルタまで彼が背負ってきてくれたシーシャのおかげでどれだけ楽しめたことか。
ブラジルもコロンビアに負けず劣らず怖いのだけれど、彼なら守ってくれるでしょう。Hopefully. 笑

In São Paulo, Luccas is waiting for me!
He was an in-charge of Shisha Lovers. lol
We appreciated him to bring his own shisha from Brazil.
Honestly, I'm afraid of visiting Brazil as well as Colombia though, I expect he will protect me. lol


Go to Chile...

Felipeeeeeeee!!!!
Our lovely monkey.
We were classmates in London.
He is like the Sun. Extrovert, faithful, open-minded...Everyone loves him!
We were like...a father and a daughter...isn't it?

チリのサンティアゴではフィリッペが出迎えてくれます。
ロンドンでクラスメイトだった彼は、誰からも愛される太陽みたいな人です。私たちはよく、父娘みたいって言われてました。笑

私がチリに到着した数日後に、なんとアルゼンチンからアントネラが駆けつけてくれます...! 嬉しすぎる。。
Antonella will come to Chile as well from Argentina just a couple of days after I arrived. It will be fantastic!

It was a totally unforgettable trip.
We're planning to see again the end of next year with other ex-classmates.
I am looking forward to seeing all of them again!

このメンバーと他にもロンドンの仲間で、来年末に会いたいねって話しています。早くまた全員で集まりたいな。


Go to Argentina...

最後はアントネラと一緒にアルゼンチンに行って、ブエノスアイレスをガイドしてもらいます。同い年で、背も同じくらいで、双子の片割れみたいな友達です。笑
尊敬できるところが山盛りの子。

At the end of this trip, Anto and I will fly to Buenos Aires, and we will look around the city.
We are same age, almost same hight...I think of her as if we're twins!
She is smart, charming,,I respect her so much.

To sum up, I can't wait to hug them!🤣
てなわけで、お父さんお母さん安心してください。笑
素敵な仲間たちに再会しに、行ってきます!😊

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?