見出し画像

Seventh Sense - My Electric Love Affair

My blood, my bones, my skin, my eyes
My sweat, my spite, my tear, my fear
What makes you think I am me?
What makes me think this is me?
Let me see what you hear
Let me hear what you see

I don't know what's wrong
I don't know what's right
Maybe I don't even have to know or I don't even want to know
I don't think like you do
Let me see how you hear
Let me hear how you see

In the light I seem to be blind
In the darkness I can see things better
Let me sense how you feel
Let me feel how you sense

How do we start? How do we end?
Are we fine to pay all the fine?
Why do I have to deserve such a pain?
Pain keeping me awake
Pain keeping me alive

[日本語訳]
私の血、私の骨、私の肌、私の目
私の汗、私の悪意、私の涙、私の恐れ
あなたはどれで私を認識する?
私はどれで自分を確認する?
あなたの聞くものを見せて
あなたの見るものを聞かせて

何が間違っていて、何が正しいのかなんて分からない
たぶん、分からなくてもいい それか分かりたくもないのか
あなたみたいな考え方はしない
どうやって聞こえるか見せて
どうやって見えるか聞かせて

光の中では盲目で、暗闇の方がよく見える
あなたの感じるものに触れさせて
あなたの触れるものを感じさせて

どうやって始まって、どうやって終わる?
代償は払いきれるか
何故こんな痛みを受けることに
私を覚醒させる痛み
私を生かす痛み

アコースティック版(ラジオセッション)

2011年アナログ盤リリース

FINALB5Lived Here日本語2

日本取扱店:Time Bomb Records


ライヴ音源



最後まで読んでくださり多謝申し上げます。貴方のひとみは一万ヴォルト。