見出し画像

🌉明日の予定🌆

Tomorrow is the first day of . M's public high school entrance exam.
明日は公立高校の受験1日目です
Yesterday and today too, m went to cram school after coming home from school.

I was relieved because it was the same as usual.
日曜の昨日も今日も塾でした。いつもと変わらないので、安心しました。いつもと変わらない様にしよう。

My eldest daughter does her best to make lunch boxes.
長女はmのお弁当🍱を

I make a proper breakfast.
私は朝食をきちんと作ろう🙏




On the way to my parents' house, I stopped by FamilyMart.

Due to a shortage of drivers, buses will operate on Saturdays throughout March.

There are times when not even one train runs per hour.

I had an hour of free time today.

I'm thankful that I can also charge my smartphone. I also did some reading.

実家への道中に立ち寄るFamilyMartです。
バスの運転手不足で、
3月いっぱいは土曜のバス時刻です。
1時間に1本もないこともあり、
その時間を過ごしています。
スマホの充電機能もあるので助かります🙏読書📕も少ししました(笑)


岩本様🙇
マラソン完走されたんですね!!
私は📺で応援📣していました✨✨✨


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?